CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Underpants «If we did evolve from monkeys then how come babies aren't born monkeys?» - Christian Forums Fantastisk.. Rett og slett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Woo ta på meg. Nei, vent - du har jo allerede sovet på meg! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Underpants«If we did evolve from monkeys then how come babies aren't born monkeys?» - Christian Forums Fantastisk.. Rett og slett. Jau, denne evolusjonsteorien eig ikkje nokon form for logikk. Endret 5. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Woo ta på meg. Nei, vent - du har jo allerede sovet på meg! Sorry da Var trøtt lissom... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *ta på Lemon* *tusle tilbake til ost og kjeks og vin* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jau, denne evolusjonsteorien eig ikkje nokon form for logikk. Bare for å være på den sikre siden: Du mobber de kristne, right? For hvis det hadde vært et argument du hadde mot evolusjons-teorien.. er ganske sikker men... må bare spørre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *tusle tilbake til ost og kjeks og vin* Cockies and whine? Hvorfor har ikke jeg blitt informert? :o Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Woo ta på meg. Nei, vent - du har jo allerede sovet på meg! Sorry da Var trøtt lissom... Du er tilgitt. Jeg er ganske grei sånn! Det rare er at da jeg våkna, var jeg helt sikker på at det var Roy som sov der - samtidig som han sto og vekka oss. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *tusle tilbake til ost og kjeks og vin* Ooh, fancy lad. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jau, denne evolusjonsteorien eig ikkje nokon form for logikk. Bare for å være på den sikre siden: Du mobber de kristne, right? For hvis det hadde vært et argument du hadde mot evolusjons-teorien.. er ganske sikker men... må bare spørre. Edit: Glem det. Blanda profeten og underbuksa. Endret 5. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *tusle tilbake til ost og kjeks og vin* Ooh, fancy lad. Jeg vil ha vin. Men det er så langt å gå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jau, denne evolusjonsteorien eig ikkje nokon form for logikk. Bare for å være på den sikre siden: Du mobber de kristne, right? For hvis det hadde vært et argument du hadde mot evolusjons-teorien.. er ganske sikker men... må bare spørre. Utifrå innlegga mine i religion, filosofi og livssyn synast eg at eg har ateistiske tendensar. Which is win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *tusle tilbake til ost og kjeks og vin* Ooh, fancy lad. Jeg vil ha vin. Men det er så langt å gå. Har du lov til å drikke vin? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bwahaha. Skal drikke meg dritings med Danielzu jeg. Og se United voldtar Looserpool Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jau, denne evolusjonsteorien eig ikkje nokon form for logikk. Bare for å være på den sikre siden: Du mobber de kristne, right? For hvis det hadde vært et argument du hadde mot evolusjons-teorien.. er ganske sikker men... må bare spørre. Utifrå innlegga mine i religion, filosofi og livssyn synast eg at eg har ateistiske tendensar. Which is win. Flott. Da er vi to. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Woo ta på meg. Nei, vent - du har jo allerede sovet på meg! Sorry da Var trøtt lissom... Du er tilgitt. Jeg er ganske grei sånn! Det rare er at da jeg våkna, var jeg helt sikker på at det var Roy som sov der - samtidig som han sto og vekka oss. Vis han hadde sovet og stått og vekket deg, da hadde Roy vært Gud x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bwahaha. Skal drikke meg dritings med Danielzu jeg. Og se United voldtar Looserpool Vi har da drukket ilag før. ^^ Taper Liverpool,taper du! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Roy er ikke langt unna da. Han er dawg. Og Daniel: njaa, når det er to uker om å gjøre syns jeg ikke det er sååå farlig. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jajaja, skjer? er i oslo jeg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bwahaha. Skal drikke meg dritings med Danielzu jeg. Og se United voldtar Looserpool Vi har da drukket ilag før. ^^ Taper Liverpool,taper du! Men faen! Det har vi jo. Igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg