Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hallo, kafé. Lurar på kva kupiss-jus smakar. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Han har vel ikke engang tittet ut av vinduet Hvem, jeg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal knuse Coca Cola med hellig ku-piss Det blir bra, bestille fort!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er Isohunt.com nede?Edit:Isohunt and Friends Taken Down by the MPAA Ikke særlig mye RAI, RAI der nei La du merke til datoen på det opplegget der? Isohunt er ikke nede nå. Ikke så greit å få med seg sånne små bagateller for enkelte vet du Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er Isohunt.com nede?Edit:Isohunt and Friends Taken Down by the MPAA Ikke særlig mye RAI, RAI der nei La du merke til datoen på det opplegget der? Isohunt er ikke nede nå. Prøvde først å komme inn på nettsiden med begge nettleserene, mislyktes. Tok samtidig første søk i Google og sveipet over overskiften. 5 minutter senere fungerte nettsiden, ja. Tok meg ikke tid å lese datoen nei. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Dei setter seg lave ambisjonar, RSS. Å danke ut Coca Cola på smaken, er ikkje akkurat vanskeleg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal knuse Coca Cola med hellig ku-piss Tragisk! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Dei setter seg lave ambisjonar, RSS. Å danke ut Coca Cola på smaken, er ikkje akkurat vanskeleg. Riktig, riktig, men Pepsi derimot... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Han har vel ikke engang tittet ut av vinduet Hvem, jeg? Nei, HalogenpereUtenLys. Når han tar så grundig feil av hvordan vær det er ute, så betyr det ofte at han ikke engang har tatt en titt ut av vinduet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Her er det ganske koselig med slaps... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Oslo, ja. Helt jævlig med slaps her nå. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Himmelen her i Bodø er nydelig. Det er reinet på Vestlandet også Det er FINEVÆRET på Vestlandet også. @Halogenpæreutenlys: Det er sol på Vestlandet, ikke regn... Sa ingenting om når det reinet på Vestlandet. Dessuten er Vestlandet større enn bare Bergen og Os. Vestlandet består av Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal. Skal uansett litt til for at ikke en reindråpe er å se i dette området. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Neida, jeg Bor hverken i Bergen eller OS som du kanskje ser... Men det er aldri regn på Vestlandet Forresten: Sogn og Fjordane ftw! Endret 5. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 OMG LULZ jeg drev med fysisk aktivitet i dag. shame on me Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Himmelen her i Bodø er nydelig. Det er reinet på Vestlandet også Det er FINEVÆRET på Vestlandet også. @Halogenpæreutenlys: Det er sol på Vestlandet, ikke regn... Sa ingenting om når det reinet på Vestlandet. Dessuten er Vestlandet større enn bare Bergen og Os. Vestlandet består av Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal. Skal uansett litt til for at ikke en reindråpe er å se i dette området. Det er da vel bare rein i nord? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Utrolig morsomt å si "reindråpe" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg sier "rein", men jeg skriver det korrekt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det irriterer meg at trance skal være så vanskelig å finne på nett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det irriterer meg at trance skal være så vanskelig å finne på nett. LOL...det er like lett som å tørke seg i rævva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg