Lednar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå trenger jeg virkelig hjelp.Hva skal jeg ha til middag? Ganske så begrenset muligheter. Har tross alt bare to kokeplater. Så, tips are welcome. Man kan lage 95% av alle normale matretter som ikke krever tilberedning i ovn, med bare 2 kokeplater. Jeg foreslår: Trekt torsk/laks/steinbit med poteter og grønnsaker og gjerne en god saus, spaghetti og kjøttdeig + ketchup/valgfri tomatsaus, tagliatelle med fisk/strimlet svinekjøtt/kylling og rømme/ostesaus, Kylling/svinewok med sursøs saus og ris, szechuan wok, fiskepinner og potetstappe (...), suppe av valgfritt slag, grillkylling og ris, stekte poteter, kylling og paprika (bruk litt sukker så karameliserer paprikaen seg), kyllingsnurrene til Lars, stekte/trekte pølser i brød/med valgfritt tilbehør, eggerøre, egg, bacon og bønner, makaroni og ost, ring pizzabakeren. Rofl xD Jaja, skal på butikken snart. Blir spennende å se hva det blir til Takk for tipsene uansett ^^ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Wiener i brød med rekesalat og ketchup til! Om nom nom! Til dette drikkes Tine Lettmelk! Endret 5. mars 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor har det egentlig blitt av Fluffy Pinksheep? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 *hopper fram i naughty, rosa saueantrekket sitt, samt slår hendene ut* Her er jeg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 *hopper fram i naughty, rosa saueantrekket sitt, samt slår hendene ut*Her er jeg! Jeg mente brukeren da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Oooh *lister seg forsiktig tilbake til rommet sitt* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Oooh *lister seg forsiktig tilbake til rommet sitt* Du så veldig fin ut i sauedrakten da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Den ble bannet etter at samtlige av de andre brukerkontoene mine ble oppdaget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor har det egentlig blitt av Fluffy Pinksheep? Og hva med pusur? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor har det egentlig blitt av Fluffy Pinksheep? Og hva med pusur? Han også for den saks skyld Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Og hva med pusur? Pusur er jevnt over deprimert eller noe. Han sier ikke stort på msn hvertfall. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er 99.6 percentile på en IQ-test bra? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Over snittet, tror jeg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hvis de mener at du falt innenfor 99.6 %, så er vel det.. Ganske normalt? Mener de heller at du er på 99.6 av 100 poeng, er det noe annet. Uansett er vel mange av de relativt misvisende, må vel extensive undersøking før man kan påstå noe med 3+- nøyaktighet. I dag er det cowboykost, beans&bacon! Fuck yeah! Endret 5. mars 2009 av BiNko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 "Det kan være forskjellige grunner til at vi misliker programvare, men de viktigste grunnene er gjerne at den er tung å kjøre.." Snakker om å henge ut en forumbruker offentlig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis de mener at du falt innenfor 99.6 %, så er vel det.. Ganske normalt? Mener de heller at du er på 99.6 av 100 poeng, er det noe annet. På siden står det "en percentile på f.eks 96,4 tilsvarer øverste 3.6 % av befolkningen", men jeg skjønner ikke helt hva som menes med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 BiNko, gief. MrBjoern, sånn går det når man spammer i RPP. Det har jeg selv fått erfare, ha ha ha Men jeg klarte å holde meg unna RPP ei uke da det var på det verste, og i det siste har jeg slacka skikkelig Men når jeg ser folk nærme seg førsteplassen på antall poster, blir det nok å gire opp igjen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg