fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det å havne på en liste er ikke noe man spør om eller befaler. Det er noe som skjer.Korrekt. fargoth: jeg har god humor. Masse gode vitser de forrige sidene. Jeg syns jeg fortjener en liste-boost. Dine eskapader de siste sidene oppsummeres ca slik: *vits*, xD ftw. Du skal ha kudos for å prøve å sprite opp stemningen med vitser, selv om vitsene i seg selv kanskje ikke var helt på topp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Høy! Mange lo av de! Olum begynte å le midt i timen! Mista bare litt piffen, så de siste var kanskje dårlige! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Høy! Mange lo av de! Olum begynte å le midt i timen! Mista bare litt piffen, så de siste var kanskje dårlige! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 WheelMan, du lo jo av vitsene mine! Hjelp meg! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå trenger jeg virkelig hjelp. Hva skal jeg ha til middag? Ganske så begrenset muligheter. Har tross alt bare to kokeplater. Så, tips are welcome. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gief mirakelkur mot fkjølelse, NAO! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 http://www.weebls-stuff.com/toons/salad+fingers+3/<Advarsel! Ikke for sarte sjeler! http://www.fat-pie.com/dogofman.htm /Advarsel!> Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå trenger jeg virkelig hjelp.Hva skal jeg ha til middag? Ganske så begrenset muligheter. Har tross alt bare to kokeplater. Så, tips are welcome. Egg, pytt i panne og bacon På dette funker faktisk ketchup Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå trenger jeg virkelig hjelp.Hva skal jeg ha til middag? Ganske så begrenset muligheter. Har tross alt bare to kokeplater. Så, tips are welcome. Man kan lage 95% av alle normale matretter som ikke krever tilberedning i ovn, med bare 2 kokeplater. Jeg foreslår: Trekt torsk/laks/steinbit med poteter og grønnsaker og gjerne en god saus, spaghetti og kjøttdeig + ketchup/valgfri tomatsaus, tagliatelle med fisk/strimlet svinekjøtt/kylling og rømme/ostesaus, Kylling/svinewok med sursøs saus og ris, szechuan wok, fiskepinner og potetstappe (...), suppe av valgfritt slag, grillkylling og ris, stekte poteter, kylling og paprika (bruk litt sukker så karameliserer paprikaen seg), kyllingsnurrene til Lars, stekte/trekte pølser i brød/med valgfritt tilbehør, eggerøre, egg, bacon og bønner, makaroni og ost, ring pizzabakeren. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Er det mulig å fjerne innlegg fra 'mine innlegg'? Edit: Fant akkurat "Administrer"-knappen. Hva skjer med tråder som ligger i 'ignorerte tråder'? Endret 5. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er det mulig å fjerne innlegg fra 'mine innlegg'? Ja. Trykk på "Administrer" og huk vekk de trådene du ikke vil ha der lenger. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Takker. Endret 5. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Takk. Fant det akkurat ut. Annet enn at de ignorerte trådene ikke vises i mine innlegg, skjer det noe? Ja. De får magiske krefter og velges inn på stortinget. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Aha, var det jeg trodde. Tenkte mer på om de f.eks ble usynlig for meg eller ikke vises under "siste innlegg". Endret 5. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Du ser dem over alt ellers. Er bare i "mine innlegg" de ikke vises. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 En genial funksjon Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Endelig har jeg vinterferie Endret 5. mars 2009 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg