Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å havne på en liste er ikke noe man spør om eller befaler. Det er noe som skjer.
Korrekt.

fargoth: jeg har god humor. Masse gode vitser de forrige sidene. Jeg syns jeg fortjener en liste-boost. :whistle:
Dine eskapader de siste sidene oppsummeres ca slik:

*vits*, xD ftw. :whistle:

Du skal ha kudos for å prøve å sprite opp stemningen med vitser, selv om vitsene i seg selv kanskje ikke var helt på topp.

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg virkelig hjelp.

Hva skal jeg ha til middag? Ganske så begrenset muligheter. Har tross alt bare to kokeplater. Så, tips are welcome.

Man kan lage 95% av alle normale matretter som ikke krever tilberedning i ovn, med bare 2 kokeplater. Jeg foreslår: Trekt torsk/laks/steinbit med poteter og grønnsaker og gjerne en god saus, spaghetti og kjøttdeig + ketchup/valgfri tomatsaus, tagliatelle med fisk/strimlet svinekjøtt/kylling og rømme/ostesaus, Kylling/svinewok med sursøs saus og ris, szechuan wok, fiskepinner og potetstappe (...), suppe av valgfritt slag, grillkylling og ris, stekte poteter, kylling og paprika (bruk litt sukker så karameliserer paprikaen seg), kyllingsnurrene til Lars, stekte/trekte pølser i brød/med valgfritt tilbehør, eggerøre, egg, bacon og bønner, makaroni og ost, ring pizzabakeren.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...