MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 HEII *vinke frenetisk* Jeg hadde håpet å se deg på bussen i dag.. FU! Hva har jeg gjort NÅ da`? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg forsov meg i kjent stil... Var på skolen i ni-tida. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg LOVER alle sammen. Denne er er fantastisk! Det var en gang en mann som var skikkelig elvis fan. Men han synes det var ensomt å bo aleine så han spurte en trailer sjafør om han kunne tenke seg å bli leiboeren hans. Trailersjaføren var elvis fan og likte forslaget om å høre på elvis før og etter frokost, før og etter lunch og før og etter middag. Etter tre måneder var leieboeren blitt lei elvis så han flyttet ut. Det tok ikke lang tid før mannen følte seg ensom igjen, og dro igjen ut for å finne en leieboer som likte elvis. Han fant i gjen en trailersjafør, og sjaføren likte ideen med å høre på Elvis før og etter frokost, før og etter lunch og før og etter middag. Men det gikk som med den forrige, etter tre måneder var han lei og flyttet ut. Mannen ble ensom igjen og tok turen ut for å skaffe seg en ny leieboer. Han traff på en trailersafør nå også, men trailersjaføren ville at mannen skulle være med han å kjøre trailer. De kunne høre på elvis før og etter første tissepause,før og etter andre tissepause, før og etter tredje tissepause, før og etter fjerde tissepause og før og etter femte tissepause. Når de hadde kjørt forbi Minnesund falt det to tomater av lastebilen og ned på vegen. Da sa den ene- Come on Ketchup Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Beste vitser ever! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Så jævlig unødvendig, Knewt. Jeg lo, tho Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Suck on this. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...o&t=1077284 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg vet. Piffen har gått ut av meg, jeg klarer ikke finne flere GODE vitser. Bare masse dårlige nå. WheelMan: Bra at noen liker de! Endret 5. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Suck on this. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...o&t=1077284 Sucks to be you. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvem syns denne er bra? - Hvor mange steder bor en bjørn i løpet av livet? - I 10 hi. - Ikke le! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Suck on this. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...o&t=1077284 *peke på innleggstelleren til Sondre* *peke på innleggstelleren min* *peke på join-date til Sondre* *peke på min join-date* Suck on that.. Hvem syns denne er bra? - Hvor mange steder bor en bjørn i løpet av livet? - I 10 hi. - Ikke le! Jeg dro på smilemusklene, ja. Endret 5. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvem syns denne er bra? - Hvor mange steder bor en bjørn i løpet av livet? - I 10 hi. - Ikke le! Du burde ikke prøve noe mer på vitser. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 I lol'd. Den vitsen er blitt kåret til verdens dårligste. Kilde: link Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg poster på side 8900! Bare 100 sider igjen nå, så er vi på side 9000! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal gi dere morsomheter, jeg. Did you hear about the optometrist who fell into a lens grinder and made a spectacle of himself? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg poster på side 8900! Bare 100 sider igjen nå, så er vi på side 9000! Du feilet, hardt I lol'd. Den vitsen er blitt kåret til verdens dårligste. Kilde: link Grunnen til at folk stemmer slik ned er ikke at den er dårlig, men forferdeilg tørr. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg poster på side 8900! Bare 100 sider igjen nå, så er vi på side 9000! Du feilet, hardt HAHA! Det la jeg faktisk ikke merke til! Men TROR jeg postet på forrige side, uten at jeg gidder å sjekke Endret 5. mars 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 The other day I sent my girlfriend a huge pile of snow. I rang her up and asked, "Did you get my drift?" When she told me I was average, she was just being mean. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gapwick, hahahaha! xD Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg hater " xD " smileygreia. Er jeg alene om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg