Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tja...det er greit..ok å få se helsevesnet på innsiden og spessielt hva en egentlig har å gå til når en blir gammel. Er så mange skjebner og..jah..Det er neppe en jobb en kunne ha gjort lenge men det er ganske greit. Nattevakt er kos da

Synes alle gamlinger bør drive med ekstremsport, jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pizza med egg ja, heller ikke så ille. Ei heller pannekaker med egg. Speilegg that is.

Tror de selger pizza med speilegg på flere pizza-steder rundt om i landet. Har en svak erindring om å ha spist det både på Peppe's, Dolly Dimples', Pizzabaker'n og på den lokale pizzasjappa her.

Kan hende det bare er en figment of my imagination, men...

Lenke til kommentar
Egg kan spises til alt, samme kan pommes frites også.

Sjokolade med egg?

Pizza med egg?

Pannekaker med egg? :no:

Pannekaker med egg går helt fint det, man får kjøtp det i sånne pannekake bode i syden.

Pizza med egg har jeg ikke hørt om, men er man litt sær, så har man salat til pizzaen, og man kan ha egg i salaten.

Sjokolader er ikke mat, men godterier og det finnes sånne skumgummiegg i smågodt hyllene.

Lenke til kommentar
Det fikk jeg i Italia. Pizzaen var på en måte glasert med egg.

Var det godt?

------

*rrrriiing* MAT!

Det smakte egentlig ikke noe spesielt. Tror de knuste egget før de dyppet en pensel i det og "malte" pizzaen. Deretter satte de den inn i ovnen. Tror egentlig ikke den gjorde noe annet enn å gi pizzaen en fin gyllebrun farge.

Lenke til kommentar
Tja...det er greit..ok å få se helsevesnet på innsiden og spessielt hva en egentlig har å gå til når en blir gammel. Er så mange skjebner og..jah..Det er neppe en jobb en kunne ha gjort lenge men det er ganske greit. Nattevakt er kos da

Tigerbryting med pensjonen som innsats :)

Noen andre enn meg som misliker tomat sterkt? Eneste gode tomaten jeg har spist var i en toast på Kreta ifjor, daglig i to uker nesten.

Lenke til kommentar

Er en del som gjør det faktisk...de lever forsatt.

Lenke til kommentar

Man kan vel egentlig ha det meste på pizza, utenom ananas. Det er virkelig motbydelig synes jeg. Folk sier "Bare pirk det av da." Da kommer jeg med det vanlige, barnslige argumentet "Men smaken sitter igjen i pozzaen for det." Dette er faktisk sant også i dette tilfellet.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Åh, jeg fant noen råfine sko og en flott kjole på butikken i dag, men selvfølgelig var ikke stipendet kommet inn, så fikk ikke kjøpt det.

Ikke at jeg har råd heller, har jo en reparasjon av et bord å betale... =/

Må du faktisk betale 50k for det?

Lenke til kommentar
Jeg liker tomat på en spesiel måte. Hvis du steker den i ovnen sammen med mange andre grønnsaker. (grønsakssalat :D)

Nei. Men den gir en god syrlig smak til potetene og eventuell løk :)

Haha, så sykt, 45 sider etter under et døgn. Og jeg har dobbelt så mange innlegg per side i forhold til default. Er jo en fulltidsjobb og vel så det å være aktiv her. :p

K9z, bare 12 sider her. Slackers.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...