Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Heiheihei! Her er tidenes tørreste, om ikke dummeste og mest unaturlig tåpelige vits: Det var en gang, så ble det en korridor. Jeg vet, jeg vet... Men jeg måtte bare slenge meg på, unnskyld! I lol'd Uff, Same... Nå ble jeg nesten litt trist, men siden du likte den, så skal du få en til. Den her er tørr: Ørken! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 *hihihi* En mann kom inn på et bordel og spurte damen bak disken om hva han kunne få for 50kr. Damen viste han til et rom. I rommet stod det ei høne. Mannen nølte litt, men ga damen pengene og pulte høna. Det var det beste han hadde kjent noen gang. Uka etter kom mannen tilbake, og denne gangen hadde han med seg 100kr. Damen viste han til et annet rom. I rommet satt det en del folk og så på to jenter ha sex. Jentene visste ikke om tilskuerne da de satt bak en sotet glassvegg. Mannen lente seg til siden og sa til sidemannen: "oi, dette var virkelig bra! og bare for 100kr da!" Da sa sidemannen: "dette er ingenting. i forrige uke fikk vi se en mann som pulte ei høne!" Dette blir kanskje for grovt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hva heter dildo på samisk? jukselapp Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hahaha, Llandari sin er best så langt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hva heter dildo på samisk? jukselapp Hva heter en samebaby? Skvettlapp Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hahaha, Llandari sin er best så langt. I win! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Gravide Shayda til ektemannen sin; "Muhamad! Jaj ar på tjokken!" Muhammad; "Eh.. jaj ar på stoa!" Hohoho: Hvorfor gå over veien på grønt lys, når du blir kjørt over på rødt? Endret 5. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hørt de fleste vitsene dine før, fisken, men deilig med oppfriskning, og mange av de er også med en annen vri! Keep it up! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 ... Hoppende Bryster. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Her kommer en dårlig en! Microsoft gives you Windows, Linux gives you the whole house Og en klassiker: Så var det mannen som hadde vært på by'n,og gikk bort til drosjekøen,og spurte hvor mye det kosta hjem. "150" svarte sjaføren. "men jeg har bare 100" sa mannen "Javel,da får du vel gå hjem da" svarte sjaføren. Mannen gikk. Dagen etter kom han tilbake, og så at den samme taxi'n sto bakerst i køen. Han gikk da til den første, og spurte hvor mye det kosta hjem. Prisen var den samma. "Du får 300 hvis vi stopper i et skogholdt på veien" sa mannen. "Nei, kom deg vekk!!!" ropte sjaføren. Mannen gjentok dette helt til han kom til han som han snakka med dagen før. Da spurte han hvor mye det kosta. "det veit du" svarte sjaføren. "Okey, men du får 300 hvis du vifter med pengene når du kjører forbi de andre sjaførene....." Endret 5. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tihi. Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen: "Hei, hvordan har du det?" Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men før jeg fikk summet meg, glapp det ut av meg: "Jo, takk bare bra..." Den andre fyren sa: "Hva gjør du?" Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte: "Jo, som deg, bare ute og reiser." På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål: "Kan jeg komme over?" Nå begynte jeg for alvor å bli bekymret, men for å være høflig svarte jeg: "Nei.........jeg er litt opptatt akkurat nå." Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si: "Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine." Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Den siste der var genial, Knewt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 ... Hoppende Bryster. HEII *vinke frenetisk* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vet. Her kommer en lang, men god. Anbefaler alle å lese denne: Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Dag og natt. Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet. Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan. Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt. Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør. Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan. Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender. Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Så der spilte han på den baren.... Hver eneste kveld. Bob Dylan. Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan. Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken. Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion... Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell. Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre: "Koman! Catch up!!" Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Aiaiaii! Det var vitsen min, jo! Vurderte å google den og poste her, men gadd ikke! Den er tipptoppflottflott! Elsker den vitsen, og funker perfekt hveer gang! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Blondinevitser? "Du kommer tilbake fra toilettet på flyet og du ser at en blondine har tatt setet ditt. Du ber henne flytte seg, men hun nekter. Mannen sier: Hvor skal du? Blondinen: Oslo. Mannen: Da må du nok sette det på et annet sete fordi denne går til bergen. Blondinen: ÅJA...!" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kanin33: Meg? Likte du ikke Bob Dylan-vitsen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nå ble jeg irritert. Jeg brukte sikkert et helt minutt på å lese den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 *knegg* Vet du hvor mange ganger en blondine ler når man forteller en morsom vits til henne? Tre. En gang når man forteller den, en gang når hun får den forklart, og en gang når hun forstår den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg