Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Eeeh... Nå skal det vel også nevnes at Zelda er et av tidenes spill? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det er lavmål å bringe Runescape ned til Zelda sitt nivå. Du aner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det var direkte idiotisk sagt av deg. Hadde jeg vært far din hadde du fått bank. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 hahaha.. overgenial!! fler vitser.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Moar? To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødsentralen. Da han får svar, sier han bestyrtet: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?» Personen på nødsentralen svarer med rolig stemme: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først, la oss forsikre oss om at han virkelig er død.» Det blir stille. Deretter høres et skudd. Tilbake i telefonen sier jegeren: «Ok, hva nå?» Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Eeeh... Nå skal det vel også nevnes at Zelda er et av tidenes spill? Rettelse Zelda OOT er tidenes spill!! Moar? To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødsentralen. Da han får svar, sier han bestyrtet: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?» Personen på nødsentralen svarer med rolig stemme: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først, la oss forsikre oss om at han virkelig er død.» Det blir stille. Deretter høres et skudd. Tilbake i telefonen sier jegeren: «Ok, hva nå?» Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Eeeh... Nå skal det vel også nevnes at Zelda er et av tidenes spill? Rettelse Zelda OOT er tidenes spill!! +1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Runescape er gøy da. Spillte det et par år jeg og... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Runescape er gøy da. Spillte det et par år jeg og... Hva het du? Kanskje jeg kjenner deg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 www.jegkjedermegmedrettslaere.com Og jeg som har søkt rettslære neste år Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Eeeh... Nå skal det vel også nevnes at Zelda er et av tidenes spill? Knis, slapp nå av da. Du aner ikke hva du snakker om. Jo, folk må slutte å være så hårsåre. Det var direkte idiotisk sagt av deg.Hadde jeg vært far din hadde du fått bank. Enda godt du ikke er faren min :!: . Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Runescape er gøy da. Spillte det et par år jeg og... Hva het du? Kanskje jeg kjenner deg. Gjett 3 ganger! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Moar jokes!! Nydusjet står jeg foran speilet ved siden av min mann, og klager på mine små bryster. I stedet for å si som han pleier, at de ikke er små, Gir han i stedet et råd. Han sier: - Dersom du vil at dine bryster skal bli større, ta da en bit toalettpapir og gni den mellom brystene et par sekunder hver dag. Litt sjokkert, men nysgjerrig nok til å prøve, tar jeg en bit toalettpapir. Stiller meg foran speilet å begynner å gni. - Hvor lang tid vil dette ta? Spør jeg min mann. - Det tar noen år, så blir de større. Svarer han selvsikkert. Jeg slutter å gni, og sier: - Tror du virkelig at mine bryster vil bli større av å gni papir mellom dem i noen år? Uten å blunke svarer han: -Det har jo virket på rumpa di’, eller hva? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gjett 3 ganger! Kanin11? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Da har jeg nok ikke møtt deg. Jeg het Sonny1991. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Moar? *Dårlig vits som fikk meg til å le* Den vitsen ble faktisk nå nylig kåret til verdens beste vits. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 www.jegkjedermegmedrettslaere.com Og jeg som har søkt rettslære neste år Misforstå meg rett: Rettslære er greit fag, og jeg angrer overhodet ikke på at jeg har tatt det. Men det er en del litt tyngre oppgaver! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Olum: me knows. Ny vits: Damen i slutten av 20-årene som var gravid med trillinger, var med mannen sin på jakt, hvor hun endte opp med 3 skudd i magen. Kona og mannen hastet til legen, som sa at fostrene ikke var skadet og at kulene ville komme ut på naturlig vis. Barna ble født og de vokste opp. Når de var 7 år kom den ene gutten ut av badet og sa at han hadde pisset en kule. Det samme skjedde dagen etter med den andre gutten. Når guttene var 14 år kom den siste gutten til moren og sa: "når jeg runket istad skjøt jeg katten!" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gjett 3 ganger! Kani33? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 ny signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg