Sondre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Okai. Jeg tror en av disse er mest sansynlig: Jeg er rar, jeg la meg for tidlig eller fordi jeg er Knewt. Er ikke de det samme OH, SNAP! Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 kjeedeer meg.. finn på noe gøy! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jo. Knewt = rar. Btw, jeg bor i Arendal, men har en liten same i meg. Ehh...onkel Neida, han heter Idar heldigvis...eller så hadde det vært skummelt Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jo. Knewt = rar. Btw, jeg bor i Arendal, men har en liten same i meg. Ehh...onkel Neida, han heter Vidar heldigvis...eller så hadde det vært skummelt Idar Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil tilbake til de dagene da jeg var en liten gutt og spilt Zelda. Savner den tiden. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 www.jegkjedermegmedrettslaere.com Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er født i sameland. Er onkelen min også Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil tilbake til de dagene da jeg var en liten gutt og spilt Zelda. Savner den tiden. Kan ikke gjøre noe med liten gutt, men du kan jo fortsatt spille Zelda? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 kjeedeer meg.. finn på noe gøy! JEG ER GØY!!! Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden... Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier . Men når han stanser i neste lyskryss - glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen... Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han: - Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil tilbake til de dagene da jeg var en liten gutt og spilt Zelda. Savner den tiden. Kan ikke gjøre noe med liten gutt, men du kan jo fortsatt spille Zelda? Det blir aldri det samme. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bah... Geografi er ikke morsomt... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil tilbake til de dagene da jeg var en liten gutt og spilt Zelda. Savner den tiden. Bare å spille Zelda det. Du er fortsatt liten . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Begynn med Runescape, det er omtrent det samme som Zelda. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ok, da jeg var mindre gutt, da. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 kjeedeer meg.. finn på noe gøy! JEG ER GØY!!! Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden... Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier . Men når han stanser i neste lyskryss - glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen... Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han: - Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien! HAHAHa.. jeg lo.. du er gøY! har du fler på lager:P Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hahahaha! Jeg spilte RuneScape i 4 år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Begynn med Runescape, det er omtrent det samme som Zelda. Skamm deg Man sammenligner ikke tidenes spill med no pixel flekker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 kjeedeer meg.. finn på noe gøy! JEG ER GØY!!! Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden... Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier . Men når han stanser i neste lyskryss - glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen... Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: - Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han: - Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien! HAHAHa.. jeg lo.. du er gøY! har du fler på lager:P Jaja.. Silje lå og sov på pulten sin i en KRL time. Det var ikke læreren så glad for, så han spurte henne: -Silje! Hvem skapte verden? Tobias som satt bak Silje stakk henne i rumpen med en blyant og Silje skrek: -GUD! - Riktig, svarte læreren Litt etter lå Silje over pulten og sov igjen . Læreren så det, og spurte igjen: -Silje! Hvem kan gå på vannet? Tobias kom til unnsetning igjen, og stakk Silje i rumpen med blyanten. -JESUS!, skrek Silje. -Det kan godt være du er blondine, men du er "ikke" helt dum, sa læreren Litt etter lå Silje igjen og sov. Så da spurte læreren henne: -Silje! Hva sa Eva til Adam da han hadde gjort henne gravid for tiende gang? Tobias stakk henne i rumpen igjen, og Silje hoppet opp og skrek: -Hvis du stikker den tingen inn i meg igjen, så knekker jeg den midt over!! Begynn med Runescape, det er omtrent det samme som Zelda. Skamm deg Man sammenligner ikke tidenes spill med no pixel flekker Tulla, da, dumma! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skamm deg Man sammenligner ikke tidenes spill med no pixel flekker Helt enig. Det er lavmål å bringe Runescape ned til Zelda sitt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg