Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Den kule lista: - Sondre - Kanin33 - probin - MrBjoern Det er ingen rekkefølge. Alle er like kule. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 haha:D godt poeng. To the AWESOMENESS!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Føler jeg ikke er på denne lista.. We should stick together. Dra med oss Programvare også. Mhm. jupp! sier litt om meg også da!skal vi tapere lage en egen liste da? om vi ender opp fler tapere enn "kule" så blir vi automatisk kule Heheh, de kule er alltid i mindretall. Så jeg tror vi er de kule allerede. Folk som loker på oslo s er kulest. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Den kule lista: - Sondre - Kanin33 - probin - MrBjoern Det er ingen rekkefølge. Alle er like kule. likte den lista! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Den kule lista: - Sondre - Kanin33 - probin - MrBjoern Det er ingen rekkefølge. Alle er like kule. Ikke glem Programvare da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Folk som loker på oslo s er kulest. Spesielt når vi tar plassen til emoene, og de står der og ikke aner hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Gud, det er kjedelig her nå Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Oppdatert med flere kule folk. - Sondre - Kanin33 - probin - MrBjoern - Torg3r - Programvare Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) DU er kjedelig her nå ikke vår skyld at du ikke er på den nye KULE lista Endret 5. mars 2009 av probin Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Meg da? Vi kan jo ikke ta med for mange, da vil jo ekslusiviteten synke, og populæriteten faller. Jeg stemmer for at Sondre lager en ny tråd, med liste over de virkelig kule folkene i DNFK. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Folk som loker på oslo s er kulest. Spesielt når vi tar plassen til emoene, og de står der og ikke aner hva de skal gjøre. hahaha.. etter at dere andre forsvant, så var det EN emo som sto der :O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 hahaha.. etter at dere andre forsvant, så var det EN emo som sto der :O Hah! I knew it. Sikkert samme emoen som hadde vært der alene hele dagen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Folk som loker på oslo s er kulest. Spesielt når vi tar plassen til emoene, og de står der og ikke aner hva de skal gjøre. Hahah, de er redd for oss da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 DU er kjedelig her nå ikke vår skyld at du ikke er på den nye KULE lista Jeg er kanskje ikke på den kule lista, men jeg er på den ûber kule lista På en flott 11. plass 8D Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 The emoes are going DOWN! to the ground! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hahah, de er redd for oss da. Sikkert det kule skjegget mitt. Jeg er kanskje ikke på den kule lista, men jeg er på den ûber kule lista På en flott 11. plass 8D Som jeg skrev over, de kule er alltid i mindretall. Og atm er dere i flertall, så det sier vel sitt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 DU er kjedelig her nå ikke vår skyld at du ikke er på den nye KULE lista Jeg er kanskje ikke på den kule lista, men jeg er på den ûber kule lista På en flott 11. plass 8D det er noe som heter "for bra til å være sant!" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hahah, de er redd for oss da. Sikkert det kule skjegget mitt. Ja, de tenker sikker PEDOBEAR!!!!111eenenenen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 brb. caught surfing the web by the teacher -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg