MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst? Nå ble jeg litt glad Pleier alltid å klare å lukke feil tabs og sånt. Også ender det med at jeg sitter å skriker CTRL + Z!! CTRL + Z!! TIl dataen og ønsker at det hadde virka :3 CTRL + Z virker utmerket i Opera Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 haha.. du har jo kim? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) But still we FF Edit: Kim? han er jo aldri der Endret 5. mars 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) trenger forslag til IMBAAAH! headset! også mic .. GIEF anyone? og da mener jeg BRA. ikke noe koss drit. haha:P han har ikke kommet enda -.- Endret 5. mars 2009 av probin Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det nye til Logitech da? Vet ikke om det har kommet enda Tror det heter G35 elns. Edit: http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...95&cl=us,en Endret 5. mars 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst? Nå ble jeg litt glad Pleier alltid å klare å lukke feil tabs og sånt. Også ender det med at jeg sitter å skriker CTRL + Z!! CTRL + Z!! TIl dataen og ønsker at det hadde virka :3 CTRL + Z virker utmerket i Opera +154 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 trenger forslag til IMBAAAH! headset! også mic .. GIEF anyone?og da mener jeg BRA. ikke noe koss drit. haha:P han har ikke kommet enda -.- This is your shit Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 torgern.. den virket hærlig ut! men vil gjærne ha en test av den først:P ganske så dyr trenger forslag til IMBAAAH! headset! også mic .. GIEF anyone?og da mener jeg BRA. ikke noe koss drit. haha:P han har ikke kommet enda -.- This is your shit sykt.. Visakortet mitt liker ikke den prisen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan anbefale Beyerdynamic DT770pro. Har det selv, og er veldig fornøyd. Men det har ikke mic. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 det går forsåvidt greit at det er uten mic.. det kan jeg jo kjøpe utenom Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg rangerer brukerne etter kvalitet:* :--{D fargoth Daniel CypheroN toth B|real Lars Danielzu chokke Underpants Sameboe WheelMan Datasmurf** Hylo Pac-Man Nie Venom Knewt LueDotten BiNko Gryterett samebror The Prophet Breidablik Herzog *De som er aktive i DNFK her og nå vel og merke. ** Dette er en midlertidig plassering. Genial liste, jeg kan ikke si meg noe annet enn enig. Føler jeg ikke er på denne lista.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kan anbefale Beyerdynamic DT770pro. Har det selv, og er veldig fornøyd.Men det har ikke mic. "This headphone REQUIRES good quality dedicated amplification." hmmm -- steelsoundheadsettet virket ikke så dumt det eller :O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 torgern.. den virket hærlig ut! men vil gjærne ha en test av den først:P ganske så dyr trenger forslag til IMBAAAH! headset! også mic .. GIEF anyone?og da mener jeg BRA. ikke noe koss drit. haha:P han har ikke kommet enda -.- This is your shit sykt.. Visakortet mitt liker ikke den prisen Joda, tåler det vet du Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Føler jeg ikke er på denne lista.. Kun tapere er ikke på den lista! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er heller ikke der. Sier vel sitt om meg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Steelsoundheadsettet har jeg robin, så det kan du få prøve Endret 5. mars 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er heller ikke der. Sier vel sitt om meg. Vi ligger mye høyere enn alle på den lista. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 jupp! sier litt om meg også da! skal vi tapere lage en egen liste da? om vi ender opp fler tapere enn "kule" så blir vi automatisk kule Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Føler jeg ikke er på denne lista.. We should stick together. Dra med oss Programvare også. Mhm. jupp! sier litt om meg også da!skal vi tapere lage en egen liste da? om vi ender opp fler tapere enn "kule" så blir vi automatisk kule Heheh, de kule er alltid i mindretall. Så jeg tror vi er de kule allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg