:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg lurer på hvordan /b/-generasjonen kommer til å ende opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil ikke vite hvordan den generasjonen ender opp.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg lurer vel mer på hvor den ender opp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Altså, du er mer interessert i hvor de fysisk plasserer seg? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ser for meg 80 år gammle fags sitter fortsatt på /b/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nah, jeg tror vi bare blir godt herdet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nah, jeg tror vi bare blir godt herdet. Det er det hvertfall ingen tvil om. Finnes lite jeg har sett, som jeg faktisk har følt meg uvell av.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 I firefox under History -> recently closed tabs fant jeg taben "svarer i tråd ***" og der var pokker meg innlegget også!! En gledens dag og @ firefox! Hurtigtast for dette, for de som ikke visste det, er jo CTRL + Shift + T. Da får du åpnet den siste tabben du lukket. Og ja, @ FF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 :O.. du kan jo prøve! haha. for et problem! Jepp. For dette fikk jeg postet heeelt øverst på side 7778 Wuhu! side 7777 .... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Med en edit inni der... Derfor sverget jeg på at jeg skulle poste i 8888. Noe jeg ikke klarte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal være her da vi er på 9000 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 YAY, VI HAR KORT DAG I DAG. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hurtigtast for dette, for de som ikke visste det, er jo CTRL + Shift + T. Da får du åpnet den siste tabben du lukket. Og ja, @ FF Seriøst? Nå ble jeg litt glad Pleier alltid å klare å lukke feil tabs og sånt. Også ender det med at jeg sitter å skriker CTRL + Z!! CTRL + Z!! TIl dataen og ønsker at det hadde virka :3 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Just try it! Du vet selvsagt at du kan lukke tabs med CTRL + F4? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kjipeste skoledag noensinne Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kjipeste skoledag noensinne I'd drink to that! Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 JEG VIL HJEEEM! jeg vil game! trur jeg skal slutte å jobbe. bare spille resten av livet mitt! :O Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Just try it! Du vet selvsagt at du kan lukke tabs med CTRL + F4? Hmm. nei.. men finner det lettere å bare bevege musa opp til X istedet for å flytte henda bort på tastaturet.. Hurra for latskap Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Norsk idag EDIT: Episk dikting var ikke like gøy som det hørtes ut som :/ Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ey, Robin! Du slutter ikke før jeg er ferdig som lærling hos dere Jeg klarer meg ikke der alene xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg