Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er det mogleg at ein kan kjemme inn på Stortinget når ein er tidlegare straffedømt? Eg sat og googla Heian og fekk vite at han har saksøkt Tommy Myrbostad, guten frå «Fjortis the movie», for denne filmen: Se filmen hos Youtube :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) S*tan. Nå har jeg nettopp brukt 15 min på å skrive et langt og omfattende innlegg, så klarer jeg ved en feil å lukke fanen før jeg fikk postet det. Hel*ette så irriterende!! Ikke sjans om jeg skriver det en gang til!! S*tan. Endret 5. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kjenner den. -.- Byrja å lagre det (på ein måte) ved å kopiere det, etter eit laaangt innlegg som gjekk til spille. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kjenner den. -.- Byrja å lagre det (på ein måte) ved å kopiere det, etter eit laaangt innlegg som gjekk til spille. I firefox under History -> recently closed tabs fant jeg taben "svarer i tråd ***" og der var pokker meg innlegget også!! En gledens dag og @ firefox! Vanligvis trykker jeg alltid ctrl + a + ctrl c ved gjevne mellomrom når jeg skriver lange innlegg, men det ser ut til at jeg alltid glemmer det når jeg presterer å føkke ting til. Men nå ser det ut til at firefox lagrer innholdet hvis uhellet er ute, så da er det ikke noe problem Edit: God kveld tomat ulf. Endret 5. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Et tips når du skriver langt er å ctrl + a og ctrl + c på det, så du kan bare lime det inn igjen hvis du lukker tabbem el. Har fått inn den etterhvert. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, no får eg legge meg. Det er jo tross alt skule i morgon. :/ Natt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg rangerer brukerne etter kvalitet:*fargoth :--{D Daniel CypheroN toth B|real Lars Danielzu chokke Underpants Sameboe WheelMan Datasmurf** Hylo Pac-Man Nie Venom Knewt LueDotten Sondre BiNko Gryterett samebror The Prophet Breidablik Herzog *De som er aktive i DNFK her og nå vel og merke. ** Dette er en midlertidig plassering. Endret 5. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor har ikke jeg sett den lista før? Den burde vært i førsteposten. Så hadde kanskje folk her tilstrebet kvalitet i stedet for kvantitet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kor er eg på lista di? Eg er trådstartar av, blant mange andre episke trådar, «navletråden» og «nynorsktråden». Navletråden utlikner nynorsktråden, ellers har du gjort deg svært godt bemerket på kort tid. Jeg var i tvil med deg, men du havnet litt over middels. Dog har du bedre humor enn både Wheelman og Sameboe så du havner muligens over begge når jeg får tenkt meg litt om. Igjen, god natt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Natta folkens. Wish me luck at psyko evaluation på OP-PPT. (ungdoms psykiatriens opp følgings tjanste, more or less) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 God morgen DNFK! Jeg har på følelsen av at dette blir en grusomt kjedelig dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Helt enig. Jeg har fri og er lysvåken nå Og jeg orker ikke dedikere dagen til gaming heller :O Er det mogleg at ein kan kjemme inn på Stortinget når ein er tidlegare straffedømt? Eg sat og googla Heian og fekk vite at han har saksøkt Tommy Myrbostad, guten frå «Fjortis the movie», for denne filmen: :!: Jeg liker Tommy, men håpte at han tapte den der Endret 5. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kommer nok til å dedikere dagen til film og Criminal Minds.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg rangerer brukerne etter kvalitet:* :--{D fargoth Daniel CypheroN toth B|real Lars Danielzu chokke Underpants Sameboe WheelMan Datasmurf** Hylo Pac-Man Nie Venom Knewt LueDotten BiNko Gryterett samebror The Prophet Breidablik Herzog *De som er aktive i DNFK her og nå vel og merke. ** Dette er en midlertidig plassering. Genial liste, jeg kan ikke si meg noe annet enn enig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 For 3. natta på rad sover jeg 10 timer, og er AKKURAT LIKE FORPULT SLITEN, TRØTT OG JÆVLIG. NÅ ER DET NOK! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Da har du to valg. Legge deg tidligere, så du står opp når du har en lett søvn (isteden for dyp som du hadde nå). Eller legge deg senere, så du også står opp når du har en lett søvn. = ultimate win. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Som sagt..sover for lenge da. Prøv å drøy han et par timer til ikveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jeg gikk glipp av side 8888, i likhet med da jeg så vidt bomma på 7777... Med tanke på gårsdagens aktivitet, trodde jeg at jeg kunne komme på jobb i dag og skrive i min berømte nemesis, men ser ut til at jeg må vente til 9999.... Eller tror dere at dersom jeg rapporterer noe til bi-ril, at han er så grei og smetter meg inn? Har de sånn makt administratorene? Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 :O.. du kan jo prøve! haha. for et problem! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er glad jeg fikk skrevet på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg