Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer.

Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du ;)

Spurte henne om dette og hun sa at hun hadde Msn Live Messenger. Jeg har også Msn live Messenger.

hm...da er det noe med hennes msn isåfall, men aner ikke hva lissom

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer.

Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du ;)

Spurte henne om dette og hun sa at hun hadde Msn Live Messenger. Jeg har også Msn live Messenger.

hm...da er det noe med hennes msn isåfall, men aner ikke hva lissom

Om dere begge er bak en dårlig konfigurert ruter, så sliter dere feks.

Lenke til kommentar
Ikke så snilt å si det. Mye lettere å bare komme frem, det er jo familiens problem om de ikke kan håndtere en homofil
Haha, Eplefe :wee:
Jeg finner det bare søtt at noen tror stilen min er SÅ provoserende for eldre mennesker. Jeg mener. Jeg kommer ikke akkurat til å troppe opp i en konfirmasjon med korsett og skjørt (gjort det før, faktisk. Litt dårlig tid om morgenen) med hanekammen oppe. Jeg kan faktisk se noenlunde presentabel ut xD
Lenke til kommentar
Ikke så snilt å si det. Mye lettere å bare komme frem, det er jo familiens problem om de ikke kan håndtere en homofil
Haha, Eplefe :wee:
Jeg finner det bare søtt at noen tror stilen min er SÅ provoserende for eldre mennesker. Jeg mener. Jeg kommer ikke akkurat til å troppe opp i en konfirmasjon med korsett og skjørt (gjort det før, faktisk. Litt dårlig tid om morgenen) med hanekammen oppe. Jeg kan faktisk se noenlunde presentabel ut xD

Lies. All lies.

Batnobbit; Du kan finne en annen jente å cam-rrrrrrooo...mstere? med. ;)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...