Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer. Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer. "The person you are trying to connect to, is to hot to be displayed." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vil ha ostepølser med bacon, men jeg tror ikke vi har pølsebrød Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer. Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du Spurte henne om dette og hun sa at hun hadde Msn Live Messenger. Jeg har også Msn live Messenger. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Argh! jeg blir så sur på små drittunger som er skikkelig frekke, bare fordi ingen kan se dem her på forumet! Ellers da? Snakker vi om kaker nå igjen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du kan få kanelboller, bløtkake eller snickerskake av meg - hvis du er i nærheten. Hvor bor du? Arendal. Står under avataren min.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer. Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du Spurte henne om dette og hun sa at hun hadde Msn Live Messenger. Jeg har også Msn live Messenger. hm...da er det noe med hennes msn isåfall, men aner ikke hva lissom Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Står under avataren min.. Ikke hos meg... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Eller kanskje min? Er det noen måter du kan se hvilken versjon du har? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Eller kanskje min? Er det noen måter du kan se hvilken versjon du har? Hvis du greier det med andre, er det nok ikke din det er no problem med. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke sende bilder eller ha en videosamtale med ei på msn? Jeg klarer det med andre personer. Kan hende hun har for gammel versjon av msn da vet du Spurte henne om dette og hun sa at hun hadde Msn Live Messenger. Jeg har også Msn live Messenger. hm...da er det noe med hennes msn isåfall, men aner ikke hva lissom Om dere begge er bak en dårlig konfigurert ruter, så sliter dere feks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal i søsteren til en kompis sin konfirmasjon. Som damen til kompisen min. Han er ikke kommet ut av skapet til gamle tanter og sånn. Kommentaren hans var "Etter det blir de sikkert LETTET av at jeg er homo!...No offence " Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kommentaren hans var "Etter det blir de sikkert LETTET av at jeg er homo!...No offence " Ikke så snilt å si det. Mye lettere å bare komme frem, det er jo familiens problem om de ikke kan håndtere en homofil Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ? Sitter dere begge på trådløst nett feks? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da skal jeg endelig formatere PC-en . Har så mye virus nå at det nesten er umulig å bruke PC-en. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ikke så snilt å si det. Mye lettere å bare komme frem, det er jo familiens problem om de ikke kan håndtere en homofil Haha, Eplefe Jeg finner det bare søtt at noen tror stilen min er SÅ provoserende for eldre mennesker. Jeg mener. Jeg kommer ikke akkurat til å troppe opp i en konfirmasjon med korsett og skjørt (gjort det før, faktisk. Litt dårlig tid om morgenen) med hanekammen oppe. Jeg kan faktisk se noenlunde presentabel ut xD Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ? Sitter dere begge på trådløst nett feks? Ingen av oss har trådløst. Hmm, hva kan det være? Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ikke så snilt å si det. Mye lettere å bare komme frem, det er jo familiens problem om de ikke kan håndtere en homofil Haha, Eplefe Jeg finner det bare søtt at noen tror stilen min er SÅ provoserende for eldre mennesker. Jeg mener. Jeg kommer ikke akkurat til å troppe opp i en konfirmasjon med korsett og skjørt (gjort det før, faktisk. Litt dårlig tid om morgenen) med hanekammen oppe. Jeg kan faktisk se noenlunde presentabel ut xD Lies. All lies. Batnobbit; Du kan finne en annen jente å cam-rrrrrrooo...mstere? med. Endret 20. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg