b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er med dere og lister egentlig? alle vet jo jeg er numero uno. På listen over knullbare moderatorer kanskje. Men fy skamme seg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kor er eg på lista di? Eg er trådstartar av, blant mange andre episke trådar, «navletråden» og «nynorsktråden». Navletråden utlikner nynorsktråden, ellers har du gjort deg svært godt bemerket på kort tid. Jeg var i tvil med deg, men du havnet litt over middels. Dog har du bedre humor enn både Wheelman og Sameboe så du havner muligens over begge når jeg får tenkt meg litt om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan "fun"? The kind Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har knakende god humor! To tomat går over en vei. Den ene blir påkjørt, og da sier den andre: "Come on, Ketchup!" hahahaha!! I lol'd!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er med dere og lister egentlig? alle vet jo jeg er numero uno. På listen over knullbare moderatorer kanskje. Juliess er vel på førsteplass der. Min stemme går til darkness|. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kor er eg på lista di? Eg er trådstartar av, blant mange andre episke trådar, «navletråden» og «nynorsktråden». Navletråden utlikner nynorsktråden, ellers har du gjort deg svært godt bemerket på kort tid. Jeg var i tvil med deg, men du havnet litt over middels. Dog har du bedre humor enn både Wheelman og Sameboe så du havner muligens over begge når jeg får tenkt meg litt om. Yell heah! Topp ti (og stigande)! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 That one with the Trondheim part in it. Hmm, aldri vært der selv... Anbefales I had fun there. på breidablik? Ka faan? hehe.. Syns ikke dét er en plass "å være".. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 That one with the Trondheim part in it. Her håpte jeg du hadde vært på Steinkjer eller i Stavanger Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har knakende god humor! To tomat går over en vei. Den ene blir påkjørt, og da sier den andre: "Come on, Ketchup!" hahahaha!! I lol'd!! I did not... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig med Lise, i alle fall når det kommer til Breidablikk i Trondhjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hehe, må utsette steinskjer-besøket en helg til btw. Skal se kamp\jobbe neste helg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har knakende god humor! To tomat går over en vei. Den ene blir påkjørt, og da sier den andre: "Come on, Ketchup!" hahahaha!! I lol'd!! I did not... Får ta en anna, da. To fiskeboller sitter i et tre, den ene faller ned, og da spør den andre: "Brakk du no?" hahahaha!! I lol'd!! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 That one with the Trondheim part in it. Hmm, aldri vært der selv... Anbefales I had fun there. på breidablik? Ka faan? hehe.. Syns ikke dét er en plass "å være".. *Host* va sa? *kremt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 That one with the Trondheim part in it. Hmm, aldri vært der selv... Anbefales I had fun there. på breidablik? Ka faan? hehe.. Syns ikke dét er en plass "å være".. Sa ikke at det var det,sa at JEG hadde det fun der. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig med Lise, i alle fall når det kommer til Breidablikk i Trondhjem wtf?? DU av alle vet jo at det heter TRONDHEIM Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig med Lise, i alle fall når det kommer til Breidablikk i Trondhjem Breidablik.........Kan du se mer enn èn "k" der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er med dere og lister egentlig? alle vet jo jeg er numero uno. På listen over knullbare moderatorer kanskje. Juliess er vel på førsteplass der. Min stemme går til darkness|. Speaking of Kine ... Satt og prata om forumet med en kompis en dag og da jeg nevnte at diskusjon.no tidligere var kalt forum.hardware.no, så begynte han å prate om en kvinnelig moderator han ikke syntes noe om, "Kine ... uhm, dark et eller annet", hu hadde vært forlova med storebroren til kompisen hans, men brøyt forlovelsen helt plutselig og stakk elns Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Trondheim? Sees om to helger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig med Lise, i alle fall når det kommer til Breidablikk i Trondhjem wtf?? DU av alle vet jo at det heter TRONDHEIM Han gjør ¨sånt med vilje. Vaage er sær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg