Opelduude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke legg deg på sofan når du er hjemme alene, ender opp med at du sovner og sover i 2,5 time Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er jo digg det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Var ikke akkurat et hint om at jeg ville ha flere på lista, det var en statement at jeg benytter meg lite av msn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hei folkens *sett meg inn på lista da* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er ikke sint bare veldig veldig skuffet. Død over hunder med løpetid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå liker jeg begge same-brødrene like lite. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg regga meg året etter knewt men kom fortsatt på 3. Er vel the awesomeness som trekker opp. Eller 'other means of payment' tenker jeg. Håha! Som også trekker opp! Håhåhåha! HÅHAAA... HA! Endret 4. mars 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er jo digg det. Ja, det er det, men får jo ikke sove nå når jeg burde sove Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er det farlig å miste en negl på stortåa? Kjørte slalom med litt for små sko i januar, tåa (neglen) ble blå, det er den fortsatt, og jeg kan da neglen (på hånda) "bak" (ikke under) neglen, så har en misstanke om at den kommer til å løsne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Danielzu: Du var farlig nær tredjeplass! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Bare 10. plass? Mye aktivitet i lekeplassen samt sen registrering trekker litt ned. Hvordan kan sen registrering si noe om en brukers kvalitet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Bare 10. plass? Mye aktivitet i lekeplassen samt sen registrering trekker litt ned. Hvordan kan sen registrering si noe om en brukers kvalitet? det har ikke det, men fargoth er en retard. PartyLøven: Nå er du pretty damn fucked. Endret 4. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 OG DU ER EN GRÅ MUS! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hadde vært digg med en diger pizza med SAFTIG biff, løk og masse masse ost nå. Og ikke minst en kald Urge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Pff, fargoth er kung! Merkeligste forumbrukeren ever Når jeg dør skal jeg tenke på ham. "Hvem er egentlig fargoth?" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Spiste en biff på 500 gram forrige helg. Det var sinnsvakt digg. Men nå trenger jeg søvn. Snakes! Ssss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Danielzu: Du var farlig nær tredjeplass! Your dead to me.Haddde såååååååååååååååååååååååååå gæli vært på lista om Masterogcolor ikke var ei jente. INNRØM DET! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Bare 10. plass? Mye aktivitet i lekeplassen samt sen registrering trekker litt ned. Hvordan kan sen registrering si noe om en brukers kvalitet? De som registrerte seg sent har ofte mindre fartstid og dermed har de også mindre til felles med de som har vert her lengre. De følger ofte et mønster slik som alle ferskinger gjør, og det gjør dem ofte mer forutsigbare. Det er også vanskeligere å bedømme noens kvalitet jo mindre man har sett til dem, noe som ikke går i deres favør. Men noen brukere utmerker seg på kort tid, slik som wheelman, og havner derfor høyere på listen. Det er bare en liten del av kaken derimot. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Anonym innlogging. MMMMmmmm Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 @ msn-bragging: Er jeg den eneste her inne som kun bruker msn til kontakt med motsatt kjønn, og irl-kamerater som er i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg