CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Win, siden du er forumets profet. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor ser man totale poster? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 fail Mtp jeg har vært aktiv i litt over 3 måneder så er det WIN Win, siden du er forumets profet. du er win Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Viser vel egentlig at du har et liv utenom forumet, rite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Liv utenfor forumet? Går det an? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor ser man totale poster? Finn medlemmets innlegg -> gang antall sider med 25 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Viser vel egentlig at du har et liv utenom forumet, rite? Det stemmer nok ikke overens med fakta, når det gjelder vår venn The Prophet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 funfact: rødvin er bra for hjertet. Bl.a.Elaborering: Man er usikker på hvorfor man ser en sammenheng mellom moderat konsum av vin og nedsatt risiko for hjertekarsykdom, men man opererer med flere hypoteser. Man har blant annet sett en viss sammenheng mellom livsstil og moderat vindrikking, og man har postulert at gruppen som ofte drikker moderate mengder vin også fører en generelt sunnere livsstil. En annen hypotese går på at det er den kjemiske substansen polyfenol som fører til den positive innvirkningen på hjertet. Polyfenol finnes i stor grad i noen spesifikke organiske vekster, deriblant annet druer. Resveratrol finner man også i stor grad i druer, og det har en påvist antikoagulerende effekt, noe som har ledet til at man også postulerer at resveratrol kan være et virkestoff i vin som fører til de helsebringende effektene. Uansett hvilke teser som stemmer kommer man ikke bort fra at man kan oppnå de samme helsegevinstene ovenfor hjerte/karsystemet som vin bringer med seg, uten skadevirkningene av alkohol. Livsstilsendringer og økt konsum av bær, druer og spesifikke frø og røtter vil gi kunne tilføre kroppen de samme virkestoffene. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor ser man totale poster? Finn medlemmets innlegg -> gang antall sider med 25 Smooth. 4325 innlegg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det stemmer nok ikke overens med fakta, når det gjelder vår venn The Prophet ntåh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hah, jeg har 31 msn-kontakter og jeg tror jeg egentlig bare snakker med 2-3 toppen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor ser man totale poster? Finn medlemmets innlegg -> gang antall sider med 25 Smooth. 4325 innlegg. Du spammer lekeplassen da, så du er ut. Hah, jeg har 31 msn-kontakter og jeg tror jeg egentlig bare snakker med 2-3 toppen. legg til meg. trenger flere forumtards Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Liv utenfor forumet? Går det an? Tydeligvis. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg må slite meg igjennom 2 lange skoledager til, så er det vinterferie. God natt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 funfact: rødvin er bra for hjertet. Bl.a.Elaborering: Man er usikker på hvorfor man ser en sammenheng mellom moderat konsum av vin og nedsatt risiko for hjertekarsykdom, men man opererer med flere hypoteser. Man har blant annet sett en viss sammenheng mellom livsstil og moderat vindrikking, og man har postulert at gruppen som ofte drikker moderate mengder vin også fører en generelt sunnere livsstil. En annen hypotese går på at det er den kjemiske substansen polyfenol som fører til den positive innvirkningen på hjertet. Polyfenol finnes i stor grad i noen spesifikke organiske vekster, deriblant annet druer. Resveratrol finner man også i stor grad i druer, og det har en påvist antikoagulerende effekt, noe som har ledet til at man også postulerer at resveratrol kan være et virkestoff i vin som fører til de helsebringende effektene. Uansett hvilke teser som stemmer kommer man ikke bort fra at man kan oppnå de samme helsegevinstene ovenfor hjerte/karsystemet som vin bringer med seg, uten skadevirkningene av alkohol. Livsstilsendringer og økt konsum av bær, druer og spesifikke frø og røtter vil gi kunne tilføre kroppen de samme virkestoffene. I tillegg så blir man beruset og det er win! Hah, jeg har 31 msn-kontakter og jeg tror jeg egentlig bare snakker med 2-3 toppen. Så snakk med meg oftere da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Har 4451 poster totalt. Win or fail?failboat. Du er en 2007-fag -> n00b. Hvis antall poster/år overskrider 2k er man en spammer. Det hjelper lite med mange poster når man har lav fartstid. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 failboat. Du er en 2007-fag -> n00b. Hvis antall poster/år overskrider 2k er man en spammer. Det hjelper lite med mange poster når man har lav fartstid. Jeg er 2005-fag. Har hatt flere accounts, men har glemt passordet og emailen jeg bruke. Fail Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Shut the fuck up. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Shut the fuck up. Skjer med at du er bråkjefta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg