Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Finnes det jenter i ytre enebakk!? Jeg trodde ikke de fantes der, jeg trodde de var utryddet i det området Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har vært i Drøbak. Det var et høl. Det heter Drøbak, hva annet forventer du? Vet ikke. Jeg og pappa var på vei til Sverige (harrytur ftw), og kjørte innom på veien. Noen hadde sagt at det var en koselig, liten by. :!: Vi gikk gjennom byen, og kjørte videre etter 10 minutter. Yay. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Til Stryn! Jeg liker Stryn ^^ Vært der en gang, da var vi på sånn biltur i Norge hvor vi stoppa på torget for å spise lunch og begynte å pakke ut av bilen og sånn og folk lurte på om vi var del av et sirkus Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Pøh, både Drøbak og Ytre Enebakk er jo bare bakker... Ikke noe sted å flytte til... Endret 4. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Finnes det jenter i ytre enebakk!? De kommer som oftest fram om våren. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Til Stryn! Jeg liker Stryn ^^ Vært der en gang, da var vi på sånn biltur i Norge hvor vi stoppa på torget for å spise lunch og begynte å pakke ut av bilen og sånn og folk lurte på om vi var del av et sirkus Ehm, unskyld meg, men hvilket torg? (Finnes ikke noe slikt her det jeg vet. Annet enn Stryn Torg, da, men det er et kjøpesenter... ) Uansett, Stryn RULER! De som ikke har vært her anbefales på det sterkeste å reise hit! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Sånn, da har jeg gjort mitt av reklamering for Stryn for nærmeste framtid, tror jeg... Selv om alt jeg skrev er sant... STRYN RULER!!! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kongkake: Hvilken Hof er det snakk om egentlig? Endret 4. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Finnes det jenter i ytre enebakk!? De kommer som oftest fram om våren. Dæven, jeg trodde de var dødd ut der. Er ihvertfall det jeg har hørt fra andre som har vært i ytre. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil hvertfall si at Drøbak er rimelig mye finere enn Ytre Enebakk. Her er det trær, to butikker, bensinstasjon. Thats it. Og visste dere at Enebakk kommune faktisk er den kommunen i Follo med færrest single jenter? (Tror jeg hvertfall.) Lødingen i Vesterålen slår Enebakk. INGEN single jenter. Lødingen har også færrest antall trofaste jenter i Norge, da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Altså, her jeg bor har man til og med lov å ha fler. Gutar og jenter om kvarandre også! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kongkake: Hvilken Hof er det snakk om egentlig? Jeg vet, jeg vet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Altså, her jeg bor har man til og med lov å ha fler. Gutar og jenter om kvarandre også! Jeg har bodd i Rælingen, og kan ikke akkurat bekrefte det du sier her. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Altså, her jeg bor har man til og med lov å ha fler. Gutar og jenter om kvarandre også! Jeg har bodd i Rælingen, og kan ikke akkurat bekrefte det du sier her. Jeg tenkte mer Oslo/Akershus-område. Og litt uti Vikersund. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Altså, her jeg bor har man til og med lov å ha fler. Gutar og jenter om kvarandre også! Jeg har bodd i Rælingen, og kan ikke akkurat bekrefte det du sier her. Jeg tenkte mer Oslo/Akershus-område. Og litt uti Vikersund. Sant, sant. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tenkte mer Oslo/Akershus-område. Og litt uti Vikersund. Det er fordi Vikersund er verdens beste sted å bo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tenkte mer Oslo/Akershus-område. Og litt uti Vikersund. Det er fordi Oslo S er verdens beste sted å bo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ehm, unskyld meg, men hvilket torg? (Finnes ikke noe slikt her det jeg vet. Annet enn Stryn Torg, da, men det er et kjøpesenter... ) Uansett, Stryn RULER! De som ikke har vært her anbefales på det sterkeste å reise hit! Sånn, da har jeg gjort mitt av reklamering for Stryn for nærmeste framtid, tror jeg... Selv om alt jeg skrev er sant... STRYN RULER!!! Torg og torg, det var kanskje en åpenplass. Var en gang mot slutten av nittitallet, er lenge siden Endret 4. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Uansett, Stryn RULER! De som ikke har vært her anbefales på det sterkeste å reise hit! Tjaaa.. Bortsett fra sommerskisenteret og landets siste Ølutsal er det vel ikke akkurat en bygd stappet med morro.. Yess, jeg har klart å pådra meg skikkelig forkjølelse over natta, én dag før jeg drar til egypt. Rutinert. *knipse C og bøtte melkmedhonning* Endret 4. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Såpass, ja... Da må det i så fall ha vært utenfor en stor hall (?), aka. Strynehallen... Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg