Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Finnes det jenter i ytre enebakk!?

Jeg trodde ikke de fantes der, jeg trodde de var utryddet i det området

Lenke til kommentar
Jeg har vært i Drøbak. Det var et høl.

Det heter Drøbak, hva annet forventer du?

Vet ikke. :p Jeg og pappa var på vei til Sverige (harrytur ftw), og kjørte innom på veien. Noen hadde sagt at det var en koselig, liten by. :!: Vi gikk gjennom byen, og kjørte videre etter 10 minutter. Yay.

Lenke til kommentar
Til Stryn! :w00t:

Jeg liker Stryn ^^

Vært der en gang, da var vi på sånn biltur i Norge hvor vi stoppa på torget for å spise lunch og begynte å pakke ut av bilen og sånn og folk lurte på om vi var del av et sirkus :p

Ehm, unskyld meg, men hvilket torg? :hmm: (Finnes ikke noe slikt her det jeg vet. Annet enn Stryn Torg, da, men det er et kjøpesenter... :p )

Uansett, Stryn RULER! :cool: De som ikke har vært her anbefales på det sterkeste å reise hit! :w00t:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Sånn, da har jeg gjort mitt av reklamering for Stryn for nærmeste framtid, tror jeg... :) Selv om alt jeg skrev er sant... STRYN RULER!!! :thumbs:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Finnes det jenter i ytre enebakk!?

De kommer som oftest fram om våren.

Dæven, jeg trodde de var dødd ut der.

Er ihvertfall det jeg har hørt fra andre som har vært i ytre.

Lenke til kommentar
Jeg vil hvertfall si at Drøbak er rimelig mye finere enn Ytre Enebakk. Her er det trær, to butikker, bensinstasjon. Thats it. Og visste dere at Enebakk kommune faktisk er den kommunen i Follo med færrest single jenter? (Tror jeg hvertfall.)

Lødingen i Vesterålen slår Enebakk. INGEN single jenter. Lødingen har også færrest antall trofaste jenter i Norge, da.

Lenke til kommentar
Altså, her jeg bor har man til og med lov å ha fler. Gutar og jenter om kvarandre også!

Jeg har bodd i Rælingen, og kan ikke akkurat bekrefte det du sier her. :p

Jeg tenkte mer Oslo/Akershus-område. Og litt uti Vikersund.

Sant, sant.

Lenke til kommentar
Ehm, unskyld meg, men hvilket torg? :hmm: (Finnes ikke noe slikt her det jeg vet. Annet enn Stryn Torg, da, men det er et kjøpesenter... :p )

Uansett, Stryn RULER! :cool: De som ikke har vært her anbefales på det sterkeste å reise hit! :w00t:

Sånn, da har jeg gjort mitt av reklamering for Stryn for nærmeste framtid, tror jeg... :) Selv om alt jeg skrev er sant... STRYN RULER!!! :thumbs:

Torg og torg, det var kanskje en åpenplass. Var en gang mot slutten av nittitallet, er lenge siden :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Tjaaa.. Bortsett fra sommerskisenteret og landets siste Ølutsal er det vel ikke akkurat en bygd stappet med morro.. ;)

Yess, jeg har klart å pådra meg skikkelig forkjølelse over natta, én dag før jeg drar til egypt. Rutinert.

*knipse C og bøtte melkmedhonning*

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...