Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå fikk jeg lyst på ostesmørbrød med ananas, ost, skinke og krydder. Damn you, Sjur! I think I'll drive to the Winterbridge Bigcenter in a little minutes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er ikke Ski storsenter nærmere deg DemonFudge? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 lady gaga - poker face, iskrem, sjokoladekake, kransekake, zingo og laptop. jeg føler meg trøstet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Happi nao? Nei, det der er ikke iskrem! Se å finn frem en boks med iskrem og en skje. Først da kan du kalle deg trøstespiser Endret 4. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er ikke Ski storsenter nærmere deg DemonFudge? Jo, men det er så jævla mange folk der. Pluss at jeg har jobba der i 3 år, så jeg har blitt litt lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er ikke Ski storsenter nærmere deg DemonFudge? Jo, men det er så jævla mange folk der. Pluss at jeg har jobba der i 3 år, så jeg har blitt litt lei. Hmm, så du vil ha variasjon? Isåfall finnes det et lite kjøpesenter her i Drøbak også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Må si jeg er enig med snuskepuppen din akkurat der altså. Folk som bruker ketchup på biff osv? Jeesh! Jammen...pølser og makaroni da? =/ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Happi nao? shaer plz http://www.1000apor.se/files/u25/why_so_serious4.jpg Så støgt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 ketchup generelt er å ødelegge ting. "Vi BETALER for å ikke ha sukker i den!!". Du er bare gjerrig, pus. Det er snakk om hele 10 øres forskjell! HELLU! Er ikke Ski storsenter nærmere deg DemonFudge?Djevelsøten har blitt observert i nærheten jau dog aldri på kloss hold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er han så vanskelig å få på kloss hold? Du som tilogmed klarer å få Pac-Man på nært hold, bare vær glad jeg ikke hadde spist kirsebær.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 I'd eat her cherry. ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg får besøk etterpå! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Djevelsøten har blitt observert i nærheten jau dog aldri på kloss hold. Ja ditto, mannen. Du holdt opp en klase med bananer og så mot meg. DA lurte jeg faen meg på hva du ville. Men jeg tror du så på noe annet da. Er hvertfall det jeg har slått meg til ro med. Pac-Man: Ja, jeg passer på etter den episoden med bananene vettu. Gjemmer meg alltid når Gisle kommer i nærheten. Drøbak blir litt for langt unna da, men jeg skulle vært på XXL en tur for å kjøpe stilongser, så det er mulig det blir Ski storsenter idag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Bananer? Forundrer meg ikke. Pass på å ha litt vaselin klar. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Oh ja.. Jeg hørte om den episoden med bananene.. Drøbak er ikke langt unna overhodet.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 I'm in love with a fairytale, even though it hurts! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Den sangen ble jeg torturert med i dag i kantina på jobben. FÆL sang.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 May you shut the fuck up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg