Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Da er jeg ferdig Det gikk bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Da er jeg ferdig Det gikk bra Flottings! Fikk du vite noe ress nå eller blir det senere? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nam. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du har jo ødelagt carbonaraen Jeg ødela ingenting. Det var deilig! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nam. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du har jo ødelagt carbonaraen Jeg ødela ingenting. Det var deilig! ketchup på sånn pasta er ødeleggelse! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Skjønner ikke greia med at man skal ha ketchup på alt mulig hele tiden. Snakk om å ødelegge god mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 ketchup generelt er å ødelegge ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Har aldri likt ketchup... Med unntak av vitsen der de to tomatene går over veien da ^^, selv om den har ført til en smått frustrert kjæreste når jeg hele tiden kaller enne for ketchup, når jeg sier "C'mon ketchup" til henne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 er det lov i følge rettningslinjene å spørre om hvor man kan laste ned sega mega drive roms? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ferdig med? Muntlig eksamen i medieproduksjon. Da er jeg ferdig Det gikk bra Flottings! Fikk du vite noe ress nå eller blir det senere? Nei, får vite det halv fire i morgen om jeg møter opp på skolen, eller jeg kan få det på SMS. Tipper det blir sistnevnte, blir hard festing fra og med i kveld til og med lørdag kveld, om jeg får viljen min ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Piratbukten. Selv om det distribueres en del opphavsrettet materiale der, så er nok rom og emulatorer i gråsonen og derfor kan jeg ikke se noen grunn til at det skal være ulovlig å tipse om stedet i denne sammen hengen. Alternativt romhustler.net Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Piratbukten. Selv om det distribueres en del opphavsrettet materiale der, så er nok rom og emulatorer i gråsonen og derfor kan jeg ikke se noen grunn til at det skal være ulovlig å tipse om stedet i denne sammen hengen. Alternativt romhustler.net Jeg mener det må være lov. Det er jo tross alt over fem år siden det var i salg gjennom offisielle kanaler. Så da er det i realiteten abandonware. Det er jo lov med annen abandonware. Men bare spurte for å være sikker. Bukta er nede forresten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 ketchup generelt er å ødelegge ting. "Vi BETALER for å ikke ha sukker i den!!". Du er bare gjerrig, pus. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Må si jeg er enig med snuskepuppen din akkurat der altså. Folk som bruker ketchup på biff osv? Jeesh! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fyfaen, fant noen bokser i kjøleskapet med masse kransekake og sjokoladekake. Helsike som jeg koser meg nå. Schærsten kom ikke, så jeg trøstespiser ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Needs moar ice-cream hvis du trøstespiser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fyfaen, fant noen bokser i kjøleskapet med masse kransekake og sjokoladekake. Helsike som jeg koser meg nå. Schærsten kom ikke, så jeg trøstespiser ^^ En kan ikke trøstespise uten iskrem, så finn frem bilde av deg og iskrem før vi tror deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ketchup er nam på burger, pølser og ostesmørbrød. Det er vel stort sett det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 To mot en, vi vinner! Hent iskrem nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg