Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har aldri likt ketchup... Med unntak av vitsen der de to tomatene går over veien da ^^,

selv om den har ført til en smått frustrert kjæreste når jeg hele tiden kaller enne for ketchup, når jeg sier "C'mon ketchup" til henne.

Lenke til kommentar
Ferdig med? :p

Muntlig eksamen i medieproduksjon.

Da er jeg ferdig :D

Det gikk bra :D

Flottings! Fikk du vite noe ress nå eller blir det senere?

Nei, får vite det halv fire i morgen om jeg møter opp på skolen, eller jeg kan få det på SMS.

Tipper det blir sistnevnte, blir hard festing fra og med i kveld til og med lørdag kveld, om jeg får viljen min ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Piratbukten. Selv om det distribueres en del opphavsrettet materiale der, så er nok rom og emulatorer i gråsonen og derfor kan jeg ikke se noen grunn til at det skal være ulovlig å tipse om stedet i denne sammen hengen. Alternativt romhustler.net

Lenke til kommentar
Piratbukten. Selv om det distribueres en del opphavsrettet materiale der, så er nok rom og emulatorer i gråsonen og derfor kan jeg ikke se noen grunn til at det skal være ulovlig å tipse om stedet i denne sammen hengen. Alternativt romhustler.net

Jeg mener det må være lov. Det er jo tross alt over fem år siden det var i salg gjennom offisielle kanaler. Så da er det i realiteten abandonware. Det er jo lov med annen abandonware. Men bare spurte for å være sikker.

Bukta er nede forresten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fyfaen, fant noen bokser i kjøleskapet med masse kransekake og sjokoladekake. Helsike som jeg koser meg nå. Schærsten kom ikke, så jeg trøstespiser ^^

En kan ikke trøstespise uten iskrem, så finn frem bilde av deg og iskrem før vi tror deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...