Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Tror det kommer mye an på hvordan en sier det og hvem som sier det. Her så tror jeg at vi kjenner såpass til hverandre at vi har en relativt høy takhøyde?

edit: Åkei. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det kommer mye an på hvordan en sier det og hvem som sier det. Her så tror jeg at vi kjenner såpass til hverandre at vi har en relativt høy takhøyde?

Jah. Her inne er jo takhøyden ganske stor, i tilleg til at jeg bryr meg jevnt over om hva folk sier. :wee: Dog, det toppet seg litt når jeg faktisk ble spyttet på en gang, haha. :D

Halvor er en av de søteste og kjekkeste (se der, både søt OG kjekk, ikke verst) guttene jeg vet av ^^

:)

I'll pass ;)

Altså, jeg har ingen planer om å ri skinke med deg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Mangfold betyr stor variasjon. Ikke mange folk.

mangfoldighet -en

1 det å være variert og sammensatt: søke enhet i mangfoldigheten / livets mangfoldighet

2 stort antall med rik variasjon: en mangfoldighet av skrivelser

http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=m...art_id=20289527

Nå var spørsmålet følgende:

Hva tenker dere på når jeg sier Mangfold?

Derfor svarte jeg øyeblikkelig det jeg tenkte på. Ikke nødvendigvis hva det faktisk er :p

Lenke til kommentar
Men.. altså. jeg har oppgave om å lage en annonse om mangfold.. men vet liksom ikke hva slags mangfold jeg skal velge. Er jo kjedelig når hele klassen har valgt hudfarge ogutdøde dyr :(

Velg noe høyaktuelt. NAV og psykisk syke som havner mellom sprekkene i systemet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...