Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Linda het opprinnelig Gjøran. No, she didn't... I have checked Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Stygt å lyve på forum. Du sier nesten aldri noe på at jeg tar på puppene dine. Liker det gjør du også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Linda het opprinnelig Gjøran. No, she didn't... I have checked Hva sier hun til at du snoker i personopplysningene hennes da? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Neeei. Bare græbb ivei det. Jaja, på tide med min lille klagerunde, btw. Jeg har ikke kysset mer enn... 7 forskjellige jenter siden lørdag. 7 jenter og to gutter... Jeg har bare kysset... 2 gutter siden lørdag. Pizzabolla er om nom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mah gawd, herlig tekst! Torture me and I will torment youRape me and I will hang you A mass at the cemetery gives us a chance to abuse Men having sex with men like animals in the open air No shame Just war and fashion I feel sad and depressed I am obsessed about the rape of my father and my little sister having sex with the dog as usual War of sex Sex in fashion The God and the Devil are sex partners they are queers they are doing it both in heaven and in hell it is their bodies they sell Dette er bare et utdrag, men det jeg vil si er det beste av sangen ^^ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Stygt å lyve på forum. Du sier nesten aldri noe på at jeg tar på puppene dine. Liker det gjør du også. Nesten aldri nei Det jeg mente med at det ikke var så langt fra sannheten det du skrev Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Linda het opprinnelig Gjøran. No, she didn't... I have checked Hva sier hun til at du snoker i personopplysningene hennes da? Hun ga meg lov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) @Cinque: Åja sånt å forstå ja. Skulle til å si at buksene dine brenner igjen Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har bare kysset... 2 gutter siden lørdag. Men du har kjæreste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har bare kysset... 2 gutter siden lørdag. Men du har kjæreste Uuuuu.. Bøøøørn Kanin! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har bare kysset... 2 gutter siden lørdag. Men du har kjæreste Uuuuu.. Bøøøørn Kanin! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er vel ikke meninga å kysse andre enn kjæresten din, er det? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Altså, skal nevnes at jeg var den andre gutten. Og siden jeg er skeiv, så, jah. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Blir du fornærmet dersom jeg spør om du er soper? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vel, han skrev nettopp at han er skeiv da, så Endret 4. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 MrBjoern stakk fra PC'en da han hørte noen snakke om sex i klassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja. Men om definisjonen "soper" virker støtende dersom det er jeg som spør? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja. Men om definisjonen "soper" virker støtende dersom det er jeg som spør? Vil da tro at skinkerytter er verre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja. Men om definisjonen "soper" virker støtende dersom det er jeg som spør? Tja, siden det er deg, så bryr det meg ikke. Skinkerytter kan reinsdyrsamen være selv.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja. Men om definisjonen "soper" virker støtende dersom det er jeg som spør? Skinkerytter kan reinsdyrsamen være selv.. I'll pass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg