Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) @Bjoern: Spørre? @Venom: Har b-real vært skikkelig feit en gang i tiden eller? Siden det er så masse løs hud. Storesøs har også slanka seg skikkelig, så det er arti å terge laushuden hennes Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jippi! Skal en tur på sjø 10 dager, med en lønn på ca 30k Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spørre? Hei, kan jeg ta på brystene dine? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker den ideen i helsedelen om rullestol for å tafse på pupp, bedre enn å snuble og ta seg for-trikset jeg lærte av TheMartine Prøv denne: "Si meg en ting, er puppene dine like gode å ta på som de ser ut som?" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jaok, jeg har vært 100kg før. JEG INNRØMMER DET! =( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jaok, jeg har vært 100kg før. JEG INNRØMMER DET! =( Fatso! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker den ideen i helsedelen om rullestol for å tafse på pupp, bedre enn å snuble og ta seg for-trikset jeg lærte av TheMartine Prøv denne: "Si meg en ting, er puppene dine like gode å ta på som de ser ut som?" Det har jeg prøvd, fått ørefiker hver gang Så jeg slutta med det for en 4-5 år siden, da jeg enda var tøff nok til sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spørre? Hei, kan jeg ta på brystene dine? Neeei. Bare græbb ivei det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Egil, min erfaring er at sånt fører til ballespark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Egil, min erfaring er at sånt fører til ballespark Da sier du bare etterpå at det var verdt det ^^, Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Norsk natur på stumbleupons forside http://www.stumbleupon.com/toolbar/#topic=...52Fpreikestolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det nå jeg skal si at jeg har pupper å ta på når jeg vil, uten å få ballespark? ... er vel ikke lenge før hu kommer innom og sier "nei" eller noe sånt nå da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Neeei. Bare græbb ivei det. Jaja, på tide med min lille klagerunde, btw. Jeg har ikke kysset mer enn... 7 forskjellige jenter siden lørdag. 7 jenter og to gutter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke kyssa mer enn ei jente på nesten to år ... Men i jula kom min kjære lillebror på 19 og kyssa meg på munnen og lo rått: "Nå har du også herpes" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke kyssa mer enn ei jente på nesten to år ... Men i jula kom min kjære lillebror på 19 og kyssa meg på munnen og lo rått: "Nå har du også herpes" Men du nyter ikke singellivet, regner jeg med? Og, jeg lo litt av den siste der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Egil, min erfaring er at sånt fører til ballespark Da sier du bare etterpå at det var verdt det ^^, Er ikke helt sikker på om å tafse på pupper er verdt den intense smerten et kraftig, velretta ballespark fører med seg egentlig ... Neeei. Bare græbb ivei det. Jaja, på tide med min lille klagerunde, btw. Jeg har ikke kysset mer enn... 7 forskjellige jenter siden lørdag. 7 jenter og to gutter... Tard. Jeg har ikke kyssa ei jente siden 2005, noen måneder etter at jeg fikk mitt første kyss. -_- Men jeg har derimot kyssa mye med typen til søss siden, hver gang vi er på fylla sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke kyssa mer enn ei jente på nesten to år ... Men i jula kom min kjære lillebror på 19 og kyssa meg på munnen og lo rått: "Nå har du også herpes" Men du nyter ikke singellivet, regner jeg med? Vanskelig å nyte det en ikke har, så med andre ord er jeg i fast følge, noe jeg har vært i nesten to år Men jeg nyter kjærestelivet.... heter det det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har kun kysset ei jente i år, og hun heter Linda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Linda het opprinnelig Gjøran. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det nå jeg skal si at jeg har pupper å ta på når jeg vil, uten å få ballespark? ... er vel ikke lenge før hu kommer innom og sier "nei" eller noe sånt nå da Hehe tull på deg. Men det er ikke så langt i fra sanneheten da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg