Programvare Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 wtf sove for mye? tullprat. sover jeg for lite blir jeg akkurat like trøtt som jeg er nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang. Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang.Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe Drikker PureRush om morgenen jeg ^^, Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 wtf sove for mye? tullprat. sover jeg for lite blir jeg akkurat like trøtt som jeg er nå Kaffe som B-real sier kan virke. Dog, om du ikke er imun, slik som meg. Tror vi sliter litt med det der begge to. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Imun? Da drikker du pinadø ikke nok kaffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang.Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller Men kaffe ja. Jeg drikker 3-4 kopper daglig. Siden jeg er plaget med mye halsbrann, så kan jeg ikke drikke konstant. Da blir halsen ødelagt. Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Imun? Da drikker du pinadø ikke nok kaffe Med mindre større mengder har motvirkende effekt, så, jah.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Imun? Da drikker du pinadø ikke nok kaffe Jeg har omvendt effekt av kaffi, etter mange års overforbruk. DVS at jeg blir ikke ekstra våken av kaffe, men at jeg må ha kaffe for ikke å bli ekstra trøtt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller Jeg har faktisk ganske elastisk hud jo! Madammen sier at jeg har gummihud *snufs* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang.Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe Drikker PureRush om morgenen jeg ^^, De er gode, men de gir meg omtrent like mye som en Fanta Akkurat som alle andre energidrikker som selges her til lands, samt Red Bull og Sitting Bull Kaffe derimot ... Først blir jeg jævlig trett, så blir jeg dårlig birilbassen, jeg har gummifingre, team up? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. Du har en veldig lang signatur btw. Mulig det bare er hw dynamiske temaet mitt riktignok. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. Du har en veldig lang signatur btw. Mulig det bare er hw dynamiske temaet mitt riktignok. Er nok ikke bare hos deg det MrBjoern Er veldig lang her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller Jeg har faktisk ganske elastisk hud jo! Madammen sier at jeg har gummihud *snufs* Hehe.. Minner meg om den serien med Mikke Mus der han får noe stoff på seg, som gjør at han blir helt elastisk. Kunne presse seg under en dør og sånt. Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. Du har en veldig lang signatur btw. Mulig det bare er hw dynamiske temaet mitt riktignok. Siden man ikke får ha fler enn 4 linjer, så må man gå for bredde vet du. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nikka: Er hele 7 linjer her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker den ideen i helsedelen om rullestol for å tafse på pupp, bedre enn å snuble og ta seg for-trikset jeg lærte av TheMartine Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker den ideen i helsedelen om rullestol for å tafse på pupp, bedre enn å snuble og ta seg for-trikset jeg lærte av TheMartine Hva er galt med å bare spørre om du kan ta på de? Duger for meg, hver gang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller Jeg har faktisk ganske elastisk hud jo! Madammen sier at jeg har gummihud *snufs* Du har det, faktisk. Sikkert vært feit en gang i tiden, og nå har du masse løs hud. ^^ ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg