Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang.

Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe :p

Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller :p

Men kaffe ja. Jeg drikker 3-4 kopper daglig. Siden jeg er plaget med mye halsbrann, så kan jeg ikke drikke konstant. Da blir halsen ødelagt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Pff...trenger bare kaffe og så er man i gang.

Men dere ungdommer har vel for tynt skinn på magen til å drikke kaffe :p

Drikker PureRush om morgenen jeg ^^,

De er gode, men de gir meg omtrent like mye som en Fanta :p

Akkurat som alle andre energidrikker som selges her til lands, samt Red Bull og Sitting Bull :p

Kaffe derimot ... Først blir jeg jævlig trett, så blir jeg dårlig :p

birilbassen, jeg har gummifingre, team up? :D

Lenke til kommentar
Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. :p

Du har en veldig lang signatur btw. Mulig det bare er hw dynamiske temaet mitt riktignok. :wee:

Er nok ikke bare hos deg det MrBjoern ;) Er veldig lang her også ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hmm. I følge RPP, så er ikke magen din så mye mer elastisk enn en sykkelslange heller :p
Jeg har faktisk ganske elastisk hud jo! Madammen sier at jeg har gummihud *snufs*

Hehe.. Minner meg om den serien med Mikke Mus der han får noe stoff på seg, som gjør at han blir helt elastisk. Kunne presse seg under en dør og sånt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Flott at folket er enige med meg, jeg skal øyeblikkelig sende inn forslag om dette til de aktuelle myndigheter. :p

Du har en veldig lang signatur btw. Mulig det bare er hw dynamiske temaet mitt riktignok. :wee:

Siden man ikke får ha fler enn 4 linjer, så må man gå for bredde vet du.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk ganske elastisk hud jo! Madammen sier at jeg har gummihud *snufs*

Du har det, faktisk. Sikkert vært feit en gang i tiden, og nå har du masse løs hud. ^^ ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...