kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Irriterer meg grønn over kaninforum hvor man må vente 20 sekunder mellom hver gang man skal svare... Same: Jeg var hos legen for et par uker siden, og det kosta 135 kr. Vet ikke om det blir med for full legeskjekk, men hvis du forteller at du har vondt i ryggen så finner de sikkert ut av det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 wat Sexy hår, that's wat! I know! <3 Vakreste i verden :O Also Dementia Narcissus - My Name is Dementia I tell you my name is Dementia and I say Torture me and I will torment you Rape me and I will hang you War Fashion Give me romance and you will give me pain I see blood coming out of my breasts the food of my child A little girl stands on the corner she got shot because she was too young The devil possessed her soul and she rised from the dead for revenge War Fashion Torture me and I will torment you Rape me and I will hang you Fuck me to death and you will watch the orgasm of my inwardness of Christ's teaching Crusify me on the Devil's cross made of gold War slaves Fashion victims A corpse I am but not a happy one I live on the death of the human society Give me a dead man in a bathtub filled with blood Torture me and I will torment you Rape me and I will hang you A mass at the cemetery gives us a chance to abuse Men having sex with men like animals in the open air No shame Just war and fashion I feel sad and depressed I am obsessed about the rape of my father and my little sister having sex with the dog as usual War of sex Sex in fashion The God and the Devil are sex partners they are queers they are doing it both in heaven and in hell it is their bodies they sell Torture me and I will torment you Rape me and I will hang you Just you fuck me to death it does not matter because I am schizophrenic Dementia praecox Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Irriterer meg grønn over kaninforum hvor man må vente 20 sekunder mellom hver gang man skal svare... Heheh, det er kaninforum vi snakker om Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heheh, det er kaninforum vi snakker om Sant, men likevel... Fryktelig irriterende. Det er ingen knapp for hurtigsvar en gang. Og poster med kort mellomrom blir ikke slått sammen heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sant, men likevel... Fryktelig irriterende. Det er ingen knapp for hurtigsvar en gang. Og poster med kort mellomrom blir ikke slått sammen heller. Det er en grunn til at vi henger her i stedet, er det ikke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 http://www.sib.no/veiledning-og-helse/refu...l-ved-legebesok Så vanskelig var det. Takker Må få tatt den sjekken...Får be mamma ringe fastlegen min for en legesjekk når jeg kommer hjem senere ^^, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor kan du ikke gjøre det selv? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er en grunn til at vi henger her i stedet, er det ikke? Ja, det er jo det.. Men her er det ingen som diskuterer konkurranseplanene til de forskjellig hoppeklubbene.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor kan du ikke gjøre det selv? 1. Jeg vet ikke hvem fastlegen min er engang 2. Jeg har ikke nummeret hans heller 3. Slike ting fikser mor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor kan du ikke gjøre det selv? 1. Jeg vet ikke hvem fastlegen min er engang 2. Jeg har ikke nummeret hans heller 3. Slike ting fikser mor https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbyg...visloginside.do Her ser du hvem som er din fastlege. Er ikke vanskelig Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 B-real har god oversikt over folkehelsen, evt en racer i google. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var så sinnsvakt trøtt i dag morrest. Jeg trodde ikke at jeg skulle komme meg opp i dag. Jeg sov i ett strekk på bussen til jobb i dag, selv gjennom de mest humpete partiene og slikt. Jeg føler meg helt i koma i dag, rett og slett f-u-c-k-e-d. *hilse på alle i kafeen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 B-real har god oversikt over folkehelsen, evt en racer i google. Jeg jobber i helsevesnet mann så ja, jeg har da litt oversikt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei! Viser til din interesse for å jobbe som kommentator i Fotball Media. Vi har nå fått på plass det laget vi ønsker å jobbe videre med, og beklager at vi foreløpig ikke har funnet plass til deg i denne omgang. Med vennlig hilsen For Hallbjørn Saunes Direktør Medieproduksjon Fotball Media AS Fikk avslag på jobbsøknad igår :/ Men men, jeg var nærme ^^, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nå som negerhysteriet har nått høyden over alle høyder, med omdøping av produkter som "Negro - sukkerkullør" osv ... er det nå på SIN plass at Harald Zwart bytter navn? Red.: Dette beviser bare hvor trøtt jeg fortsatt er. Endret 4. mars 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var så sinnsvakt trøtt i dag morrest. Jeg trodde ikke at jeg skulle komme meg opp i dag. Jeg sov i ett strekk på bussen til jobb i dag, selv gjennom de mest humpete partiene og slikt. Jeg føler meg helt i koma i dag, rett og slett f-u-c-k-e-d. *hilse på alle i kafeen* Jeg også, og er det enda, til tross for koffein-lipsylen min og koffeinpiller og Urge og what not Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå som negerhysteriet har nått høyden over alle høyder, med omdøping av produkter som "Negro - sukkerkullør" osv ... er det nå på SIN plass at Harald Zwart bytter navn? Det synes jeg så absolutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Dementia Narcissus er så bra ^^ Digger My name is Dementia, sære, sære teksten =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå som negerhysteriet har nått høyden over alle høyder, med omdøping av produkter som "Negro - sukkerkullør" osv ... er det nå på SIN plass at Harald Zwart bytter navn? Red.: Dette beviser bare hvor trøtt jeg fortsatt er. Jah, er uakseptabelt at folk kan hete noe så støtende til etternavn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han bør døpe om navnet sitt til Mohammed Hwit. Så får det liksom litt speilvendt av det forrige navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg