Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Men Cinque får sikkert kjeft av søstra si dersom det egentlig er hennes tur til å gjøre rent buret snart :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Finnes det ikke en egen kanintråd her på forumet?

Jeg trodde denne tråden var forbeholdt meningsløs off-topic og drittkasting..

Lenke til kommentar
toth.. vet ikke om jeg har spurt om det før men!

hvor i egypt skal du?

Blir turistbyen det, Sharm-el-sheikh.. Tips ute å går?

ah :/.. var i hurghada jeg da:)

jah! vet ikke åssen taxi greiene er der du skal! men forhør deg om priser på ting før du kjøper! dem er sinnsyke på å lure folk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Finnes det ikke en egen kanintråd her på forumet?

Jeg trodde denne tråden var forbeholdt meningsløs off-topic og drittkasting..

Nesja. En type prat er jo like greit som annen prat. Sier vi noe morsomt, så kunne det heller ha vært postet i humordelen, poster vi noen morsomme bilder, så kunne det heller ha vært postet i Snøhundens bildetråd, kommer Samebror med nok en morsom film, så synes jeg å huske at det er en tråd for slikt i humordelen også. Nevner noen en film, så kunne det heller ha vært postet i filmprat-tråden... Du skjønner hvor jeg vil hen ;)

Lenke til kommentar
toth.. vet ikke om jeg har spurt om det før men!

hvor i egypt skal du?

Blir turistbyen det, Sharm-el-sheikh.. Tips ute å går?

ah :/.. var i hurghada jeg da:)

jah! vet ikke åssen taxi greiene er der du skal! men forhør deg om priser på ting før du kjøper! dem er sinnsyke på å lure folk!

Hehe, sleipheten kjenner jeg til, heldigvis digger jeg å prute :cool:

Taxi tror jeg vi slipper i stor grad, iom hotellets plassering. Når var du der, og hvordan var tempene luft/vann?

Lenke til kommentar
  • #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
  • #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Par poster har blitt slettet. Tilbakemeldinger taes via PM.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...