Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hønas mens er i så fall betraktelig mer innbydende enn menneskenes. Men tviler på at jeg hadde kokt/stekt det dersom dama hadde lagt egg i perioden sin ... Men da igjen hadde kanskje høna blødd og vi hadde ansett det som normalt å tappe æsjen fra høna og konsumere i en eller annen form Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Idag er det Onsdag, og da er det alltid slækkt på skolen! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 I dag er det onsdag, og da er det ikke slækkt på skolen! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Samme her, for på onsdager er jeg utplassert (Der Probin jobber faktisk ^^,) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 I dag er det Onsdag og da er det øøh... nei nå er jeg faktisk helt jævla blank Klarte ikke å komme på noe tull heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 I dag er det onsdag, og da er det ikke slækkt på skolen! Heheh, jeg tror ikke det blir så lite å gjøre som jeg liker å tro i dag jeg heller. Noen planer for dagen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Idag er det onsdag, og 1,5 døgn til jeg sitter på stranda i Egypt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heheh, jeg tror ikke det blir så lite å gjøre som jeg liker å tro i dag jeg heller. Noen planer for dagen? Hjem og rense kaninbur. -.- Tror jeg må grave ut innhegningene også. Idag er det onsdag, og 1,5 døgn til jeg sitter på stranda i Egypt FFFFUUUUU- Jeg vil og.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) I dag er det onsdag og det betyr at de to neste dagene blir jeg sittende alene på jobb.. Yay.. Endret 4. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hjem og rense kaninbur. -.- Tror jeg må grave ut innhegningene også. Heheh. Rense kaninburene var litt phun da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heheh. Rense kaninburene var litt phun da. Bra du syntes det. Blir litt kjedelig i lengden da. Men når man er ferdig og har 4 stk glade kaniner er det verdt det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heheh. Rense kaninburene var litt phun da. Bra du syntes det. Blir litt kjedelig i lengden da. Men når man er ferdig og har 4 stk glade kaniner er det verdt det. Jeg har hatt kanin selv, men merket aldri om kaninen var glad eller sur Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 toth.. vet ikke om jeg har spurt om det før men! hvor i egypt skal du? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har hatt kanin selv, men merket aldri om kaninen var glad eller sur Det gjør jeg. Har hatt kaniner i over 5 år da.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg hadde fem bittesmå, kritthvite kaniner med røde øyne. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei alle sammen. Sier meg enig med kanin33 når det gjelder med kaniner. Har hatt kaniner hele livet, og jeg merker lett nå om kaninen er fornøyd eller ikke, og det er en god følelse når man merker at kaninen er fornøyd etter å ha rydda i buret dens og sånt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Blir så lei meg når de har sittet i buret lenge. Nå om vinteren har jeg ikke like mye tid til å gå tur, og innhegningene har snødd ned, så kaninene blir sittende lenge inne. =/ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kaninen vår og sitter inne i buret mesteparten av tida nå. Har dør fra buret direkte ut i innhengning, men nå er det så vått, slapsete og gjørmete at det ikke blir til at han er ute noe mye. Men vi får gått tur med ham en gang i blant i haugene ovenfor huset vårt da Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hadde to av mine på tur i går, og får vel gå tur i dag og. Om sommeren er de ute hver dag i innhegning, og det virker som de liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg