Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Hønas mens er i så fall betraktelig mer innbydende enn menneskenes.

Men tviler på at jeg hadde kokt/stekt det dersom dama hadde lagt egg i perioden sin :p

...

Men da igjen hadde kanskje høna blødd og vi hadde ansett det som normalt å tappe æsjen fra høna og konsumere i en eller annen form :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

I dag er det Onsdag og da er det øøh... nei nå er jeg faktisk helt jævla blank :hmm: Klarte ikke å komme på noe tull heller.

Lenke til kommentar
Heheh, jeg tror ikke det blir så lite å gjøre som jeg liker å tro i dag jeg heller. Noen planer for dagen? :)

Hjem og rense kaninbur. -.- Tror jeg må grave ut innhegningene også. :wee:

Idag er det onsdag, og 1,5 døgn til jeg sitter på stranda i Egypt :new_woot:

FFFFUUUUU-

:ermm: Jeg vil og..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

I dag er det onsdag og det betyr at de to neste dagene blir jeg sittende alene på jobb..

Yay..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Heheh. :p Rense kaninburene var litt phun da. :wee:

Bra du syntes det. :D Blir litt kjedelig i lengden da. Men når man er ferdig og har 4 stk glade kaniner er det verdt det.

Jeg har hatt kanin selv, men merket aldri om kaninen var glad eller sur :ermm:

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Sier meg enig med kanin33 når det gjelder med kaniner. Har hatt kaniner hele livet, og jeg merker lett nå om kaninen er fornøyd eller ikke, og det er en god følelse når man merker at kaninen er fornøyd etter å ha rydda i buret dens og sånt :)

Lenke til kommentar

Kaninen vår og sitter inne i buret mesteparten av tida nå. Har dør fra buret direkte ut i innhengning, men nå er det så vått, slapsete og gjørmete at det ikke blir til at han er ute noe mye. Men vi får gått tur med ham en gang i blant i haugene ovenfor huset vårt da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...