Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mamma fikk det viruset igår, det sletta norton, adaware, spysweeper osv osv måtte formatere og instalere pånytt ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det har jeg sikkert allerede, men det får så være. Så lenge jeg klarer å prate med folk og være med ut å gjøre noe i stedet for å råtne på hybelen, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mamma fikk det viruset igår, det sletta norton, adaware, spysweeper osv osv måtte formatere og instalere pånytt ^^ Tror jeg var rask nok til å slette den før den angrep dataen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Velkommen tilbake, L4r5 ^^ Takk Har du savnet meg fælt? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Velkommen tilbake, L4r5 ^^ Takk Har du savnet meg fælt? Jepp veldig, mye Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Takk Håks, da har Adrian skaffet seg nytt bakgrunnsbilde Hehe, har mange flere gode. Tok det pga. det viste det mest. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp veldig, mye Var det jeg regnet med... Jeg får prøve å poste ekstra mye nå da for å ta det igjen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Hva med å joine et lukket torrent miljø? men hysj hysj, tror ikke det er lov å diskutere slikt her på forumet! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Pass deg litt, så vidt jeg vet er det ikke så populært blant moderatorne å snakke om slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) *gidder ikke friste skjebnen med ting som kan tolkes feil* Endret 20. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Hva med å joine et lukket torrent miljø? men hysj hysj, tror ikke det er lov å diskutere slikt her på forumet! Torrents er ikke ulovlig. Det kommer ann på hva man laster ned. F eks gamer.no bruker torrents for demoer ol. Har du eksempel på et bra lukket torrent miljø? Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Pass deg litt, så vidt jeg vet er det ikke så populært blant moderatorne å snakke om slikt. Laster jo selfølgelig bare ned lovlige ting som trial versjoner av programmer og spill demoer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv . Hva med å joine et lukket torrent miljø? men hysj hysj, tror ikke det er lov å diskutere slikt her på forumet! Torrents er ikke ulovlig. Det kommer ann på hva man laster ned. F eks gamer.no bruker torrents for demoer ol. Har du eksempel på et bra lukket torrent miljø? Nei, men tror det går i mye rundt akkurat torrents. EDIT: Fjernet litt tekst. Endret 20. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Over til noe helt annet: Jeg lurte på å spare til skjegg jeg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Over til noe helt annet: Jeg lurte på å spare til skjegg jeg Det hadde jeg også tenkt til en gang helt til jeg kom på at jeg bare ha dun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ooh. Do it do it do it. Ser for meg at du blir enda heitere med skjegg ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Over til noe helt annet: Jeg lurte på å spare til skjegg jeg Gjør det; det er er den største fordelen ved å ha både x- og y-kromosom. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg sparer opp til mye skjegg og bart til skolebilde i 10ende Det kommer til og eige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg