Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv :mad: .

Hva med å joine et lukket torrent miljø?

men hysj hysj, tror ikke det er lov å diskutere slikt her på forumet! :)

Lenke til kommentar
Jeg har så dårlige nedlastningshastigheter at jeg tror jeg blir emo. Hvorfor kan ikke alle bare seede litt etter at de er ferdig å laste ned, jævla fjortis folk som bare tenker på seg selv :mad: .

Torrents er ikke ulovlig. Det kommer ann på hva man laster ned. F eks gamer.no bruker torrents for demoer ol. Har du eksempel på et bra lukket torrent miljø?

Pass deg litt, så vidt jeg vet er det ikke så populært blant moderatorne å snakke om slikt. :p

Laster jo selfølgelig bare ned lovlige ting som trial versjoner av programmer og spill demoer.

Lenke til kommentar

Torrents er ikke ulovlig. Det kommer ann på hva man laster ned. F eks gamer.no bruker torrents for demoer ol. Har du eksempel på et bra lukket torrent miljø?

Nei, men tror det går i mye rundt akkurat torrents.

EDIT: Fjernet litt tekst.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...