Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da legger jeg meg. Kommer til å få 4 timer søvn i natt, skal se hvor morsomt det blir etterpå.

Er ikke trøtt i hele tatt - 4 timer med søvn og føler meg toppers opplagt!

Jeg har sovi 10 timer to netter på rad, men fortsatt er jeg like trøtt og jævlig. Hva er galt med meg for faen!

Det er fordi søvnen din går som en kurve. Opp og ned. Du våkner nederst på kurven, da du er i den dype søvnen. Da er det vanskelig å stå opp. Legger du deg så du våkner øverst på kurven, er du i den lette søvnen, og du blir ikke å trøtt. Legg deg sent som oss andre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mårn mårn. I hele morgentimene har jeg hatt noe som ligner svært på et mareritt.

Starta rolig med at klassen min(jeg var tydeligvis tilbake i skolegangen igjen, IKT) skulle reise til USA som del av et IT-seminar. Greit nok for jeg har tydeligvis noen kompiser i USA som jeg kunne besøke. Så etter litt farting i et land som skulle forestille USA, så kom vi omsider på seminaret hvor de store hodene var. Obama og gjengen. Ikke noe spess skjedde, untatt masse folk i en svær sal, så etter lunchen kom Obama med pcn sin til meg og lurte på om jeg ville hjelpe han med å laste ned en wulffmorgenthaler-stripe som han ville ha med i presentasjonen sin. Okey sa jeg, så gikk han tilbake til bordet sitt. Jeg prøvde å skrive inn sia, men i likhet med eldre drømmer der folk ikke fikk til å løpe, så har datagenerasjonen det problemet at de ikke klarer å skrive riktig på tastaturet, så kun feil side kom opp. Når jeg omsider kom fram til siden, så visste jeg ikke engang hvilken stripe det var snakk om, så jeg tok en kjapp titt på bakgrunnen til Obama og fant ut at det måtte være den.

Måtte gå inn på internett og lete meg fram til siden igjen, noe som selfølgelig tok lang nok tid. Så da var det plutselig flere forskjellige striper. Jeg sjekka nok en gang bakgrunnen på pcn, men da var den noe annet. Så jeg tenkte like så greit å laste ned alle, men da var bildene plutselig flashbaserte, så å lagre uten noe plugin ble vanskelig. Ikke kunne jeg ta screenshot heller. Så plutselig når jeg fikk til å laste ned, så forsvant fila. Ble sånn marerittstemning altså. Obama kom og spurte om jeg var ferdig, på norsk så klart, også lo han og prompa høyt... thats it.. :blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...