Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Les hva jeg skriver, da. Jeg har jo lyst på en ny sjangse, med andre ord; jeg er villig til å skjerpe meg. Om jeg ikke hadde villet skjerpet meg hadde jeg ikke bedt om en ny sjangse.

Ta ein sakleg samtale med foreldra dine om dette og kom fram til ein ordning. Vær villig til gå forsiktig frem. Dette fungerer i kvart fall på mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gratts, koselig alder.

Edit, skulle egentlig være dobbelpost sammenslåing.

Men daniel. Forumet har vel ingenting med alle de type spøkene som foregår i DNFK, er vel heller her vi er litt på grensen. Ikke resten av forumet.

Du er tydligvis ikke lommekjent i fotball-delen av forumet. :p

Men joa, egnetlig så har du nok rett.

Lenke til kommentar
Ta ein sakleg samtale med foreldra dine om dette og kom fram til ein ordning. Vær villig til gå forsiktig frem. Dette fungerer i kvart fall på mine.

Nå er jeg sjelden i problemer med foreldrene mine, men i de tilfellene det skjer så er det beste å sette seg ned å snakke med dem å komme med en løsning, gjerne et kompromiss.

Det nytter ikke å si en ting, og gjøre en annen ting, så man må ha det i bakhodet da.

Lenke til kommentar
Right: Gå på skolen hver dag, få gode karakterer, rydd hjemme, respekter foreldra dine og lag litt mat i blant og du vil mest sannsynlig få en ny sjanse :thumbup:

Jeg har faktisk begynt å gå på skolen, og jeg prøver å ialefall følge med i timene.. jeg er også mye snillere med de, spytter ikke på de eller noe.. prøver å oppføre meg litt voksent, men er jo ikke gøy når jeg aldri får noe tilbake. Får jo ting, men når jeg endelig har fri fra skolen så får jeg ikke lov til annet enn å sitte hjemme..

Lenke til kommentar
Right: Gå på skolen hver dag, få gode karakterer, rydd hjemme, respekter foreldra dine og lag litt mat i blant og du vil mest sannsynlig få en ny sjanse :thumbup:

Jeg har faktisk begynt å gå på skolen, og jeg prøver å ialefall følge med i timene.. jeg er også mye snillere med de, spytter ikke på de eller noe.. prøver å oppføre meg litt voksent, men er jo ikke gøy når jeg aldri får noe tilbake. Får jo ting, men når jeg endelig har fri fra skolen så får jeg ikke lov til annet enn å sitte hjemme..

Så du får ikke mat,husly...og hadde ikke du hele tre hester? Du får mer enn du tror ;)

Lenke til kommentar
Gratulerer! Det er kjekt de første 6-12 månedene, deretter kommer realiteten å spytter deg i ansiktet. Men for all del, friheten er ubetalelig.

Høhø, litt av ei tid jeg har foran meg om noen år.

You bet! ;) Tiden etter en blir myndig = voksenlivet, dvs ~80% av din levetid. Jeg kan garantere at det kommer til å bli litt av en tid.
Lenke til kommentar

Så du får ikke mat,husly...og hadde ikke du hele tre hester? Du får mer enn du tror ;)

Jo, men skjønner du ikke da? Er jo ikke så gøy når jeg ikke får lov å være ute lenger enn 11 i helgene. Det er liksom så lenge vennene mine får være ute i hverdagen.

Lenke til kommentar

Jo, men skjønner du ikke da? Er jo ikke så gøy når jeg ikke får lov å være ute lenger enn 11 i helgene. Det er liksom så lenge vennene mine får være ute i hverdagen.

vær fornøyd med det du har til ting blir bedre, er bedre klokka 11 enn klokka 9

Lenke til kommentar
Til tross for mine fem timer søvn i laupet dei siste to døgna, klarar eg ikkje leggje meg. D:

Been there, done that. Forrige uke hadde jeg gjennomsnittelig 3 timer med søvn pr. dag, og jeg fikk merke det veldig godt i helga. Det som er rart, er at uansett når man legger seg så føler man seg opplagt på kvelden. Er sånn iallefall for meg.

Kva er grunnen til at fleirtalet av jentene på ungdomsskulen er stokk dumme i forhold til gutane?

Gruppepress/lavere selvtillit/kontroll? Sikkert veldig inviduelt.

EDIT: Leif

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...