Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det normalt at en 16-åring ikke får være lenger ute enn til 11 i helgene?

Jeg klikker snart..

Kommer vel ann på oppførsel og hva en har gjort tidligere da man har vært lenge ute om helgene :p

okey, greit, jeg innrømmer det..... har ikke akkurat vært noe englebarn, men de er jo super forsiktig med å gi meg en ny sjangse.

Lenke til kommentar
Er det normalt at en 16-åring ikke får være lenger ute enn til 11 i helgene?

Jeg klikker snart..

Kommer vel ann på oppførsel og hva en har gjort tidligere da man har vært lenge ute om helgene :p

okey, greit, jeg innrømmer det..... har ikke akkurat vært noe englebarn, men de er jo super forsiktig med å gi meg en ny sjangse.

Vis du skjerper deg vet du, så får du fort en ny sjanse ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Om du skal ha en ny sjanse så er ikke det å være ute etter klokken 11 det lureste du kan gjøre uansett.

Hvem er det du skulle gjøre etter klokken 11 da?

:dremel:

Lenke til kommentar
Om du skal ha en ny sjanse så er ikke det å være ute etter klokken 11 det lureste du kan gjøre uansett.

Hva er det du skulle gjøre etter klokken 11 da?

Jeg er jo ikke akkurat ute på fest eller noe, men jeg får ikke lov å være på besøk hos noen til etter kl 11.. og da snakker vi liksom om å sitte inne og se på film osv.

Men du skjønner vel at det er irriterendes når andre får være ute til sånn 2-3, og jeg må hjem 11.. er jo ikke gøy for meg..

Hvem er det du skulle gjøre etter klokken 11 da?

:dremel:

Jasså? Hvem er det du skulle gjøre etter klokken 11?

Var det ment slik jeg tror det var ment?

Lenke til kommentar

Jeg er jo ikke akkurat ute på fest eller noe, men jeg får ikke lov å være på besøk hos noen til etter kl 11.. og da snakker vi liksom om å sitte inne og se på film osv.

Men du skjønner vel at det er irriterendes når andre får være ute til sånn 2-3, og jeg må hjem 11.. er jo ikke gøy for meg..

Som sagt, skjerp degmed oppførselen din...Så kanskje mordi og fardin lar deg være ute til etter klokka elleve :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hahaha. Måtte myse litt for å se hva som var nytt. :ninja:

good one

Thank you. =)

Sunniz: Om man ikke takler edited jokes har man ingenting på dette forum og gjøre.

Lenke til kommentar

Gratts, koselig alder.

Edit, skulle egentlig være dobbelpost sammenslåing.

Men daniel. Forumet har vel ingenting med alle de type spøkene som foregår i DNFK, er vel heller her vi er litt på grensen. Ikke resten av forumet.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Som sagt, skjerp degmed oppførselen din...Så kanskje mordi og fardin lar deg være ute til etter klokka elleve :p

Les hva jeg skriver, da. Jeg har jo lyst på en ny sjangse, med andre ord; jeg er villig til å skjerpe meg. Om jeg ikke hadde villet skjerpet meg hadde jeg ikke bedt om en ny sjangse.

Lenke til kommentar
Men de gangene du gikk på fester og sånt da, hva sa du til foreldrene dine da? Hvilke unnskyldninger brukte du får å få gå?

Fest* ... har bare vært på en fest, og det var da det skjedde. Jeg sa at jeg skulle på fest, og da fikk jeg lov å gå. Men det var jo ikke planlagt å bli så full som jeg ble.

Hahaha. Måtte myse litt for å se hva som var nytt. :ninja:

good one

Thank you. =)

Sunniz: Om man ikke takler edited jokes har man ingenting på dette forum og gjøre.

Oja, hvor har du fått det fra? Takler masse forskjellig jeg, bare spurte på hvordan måte det var ment ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...