HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Utrolig kult! ..Resultatet. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er her alt for lite til å kalle meg et "forummeldlem" eller whatever. Føler meg slem JEG VIL HA EN TWILIGHT KAKE Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvorfor skriver noen "Ha ha ha!"? Det er så teit. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvorfor skriver noen "Ha ha ha!"? Det er så teit. De likner på deg. <3 <3 <3 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) (Ikke kommenter leifen) Endret 3. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ahh, jeg er så trødt! (Måtte bare ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vet om telenor har problemer? kommer ikke inn på forumet fra telenor-nettverket mitt (noe jeg har hørt at flere heller ikke gjør) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Remember him-> http://www.wwtdd.com/photo.phtml?post_key=...photo_key=76871 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE Endret 3. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg er her alt for lite til å kalle meg et "forummeldlem" eller whatever. Føler meg slem JEG VIL HA EN TWILIGHT KAKE I konfirmasjonen min hadde jeg denne kaka. Er litt flau over WoW-logoen nå da, men mamma var snill som fikset det. Edit: Ikke spør hvorfor det er en Xbox-logo i den ene "O"-en. Endret 3. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE Runefag! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg er her alt for lite til å kalle meg et "forummeldlem" eller whatever. Føler meg slem JEG VIL HA EN TWILIGHT KAKE I konfirmasjonen min hadde jeg denne kaka. Er litt flau over WoW-logoen nå da, men mamma var snill som fikset det. Edit: Ikke spør hvorfor det er en Xbox-logo i den ene "O"-en. Jeg liker hvordan det ligger et par små tråder (?) rundt om på kaken. Ellers orginalt og godt gjennomført. (Y) Endret 3. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Evt noen som har hatt skikkelig fyllemage og bajset oppå spaghetti. Bare mishunnelig du tenk! Himmelsk smakte det... vel.. det var i alle fall godt. Alle ingrediensene og greier. Fantastisk lite aktivitet her i kveld btw. Jeg har faktisk vært på noe som heter RL-cafè i kveld. det var pussig det... Ikke noen reply-knapp eller rapportering når noen sier noe som ikke hører hjemme og ingen signaturer... avatarene var bevegelige også Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE Runefag! Hva faen har KEKEKEKE med RuneScape å gjøre? TÆIT, azz! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Twilight kake ser ikke god ut. Men filmen er vel ikke så bra http://thatguywiththeglasses.com/videolink...s/2741-twilight Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg likte kaken jeg, Olum. Bortsett fra fotball-logoen. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg