Wiciwato Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) edit: litt uheldig førstebilde der... Endret 3. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hmm. Den har vippet mellom 6,8 og 7,0 siden begynnelsen av februar, med et aldri så lite hopp de to siste dagene. Tror jeg lar utenlandskjøpet mitt vente i en dag eller to. Endret 3. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 LOOL nice med stromtrooper på slutten. xD Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Och dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling Att det kommer bli en lång kall vinter Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn Genom en iskall vinter Du är min hjälte för du vågar vara rak Du är min hjälte för du är precis så svag som jag och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen Och du känner att staden är precis som staden alltid varit I väntan på en lång kall vinter Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland Genom en iskall vinter Du är min hjälte för du vågar vara rak Du är min hjälte för du är precis så svag som jag och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen Du är min hjälte för du vågar vara rak Du är min hjälte för du är precis så svag som jag och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen Elzk. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) 'tis a real photo! detaljer og video her http://news.nationalgeographic.com/news/20...ture/index.html Endret 3. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For ikke lenge siden var det jo trendy at ting skulle være gjennomsiktige, denne fisken må sies å ta dette helt ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Liek old,jeg postet den for noen dager siden hihi...j/k Men jeg postet den for et par dager siden faktisk! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Is there Is there fail to be achieved? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Is there Og jeg som trodde det var en eksepsjonell dokumentar om romforskning på planeten Mars. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Første jeg tenkte på var en viss BBC-serie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Is there Is there fail to be achieved? NO. Liek old,jeg postet den for noen dager siden hihi...j/k Men jeg postet den for et par dager siden faktisk! har jeg ikke sett men fint andre hører på slikt kvalitet her inne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette fantastiske mesterverket av et fotografi kaller jeg... Kjøleskapet. Finner dere noe dere liker? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Egg. Hvem liker vel ikke hardkokt egg? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tips for å spare plass i kjøleskapet: Det har ingen hensikt å ha tagliatellen der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva ER det som ligger helt nederst i skapet? Man bør bruke plastfolie eller liknende over gryter og kasseroller med mat som skal stå i kjøleskapet, for å unngå bakterier. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Har sett vesentlig finere longcats enn den som ble postet et par sider tilbake. Endret 3. mars 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Han ser mye yngre ut en 37 år. Endret 3. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva ER det som ligger helt nederst i skapet? Vet ikke. Sikkert gårsdagens middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg