Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nesten ferdig nå. Jippi! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm... Tequila-shots til frokost var ikke så verst ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg mistenker deg for å ha et alkoholproblem smurf! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 alltid like moro, rasch :) Nei synes ikke det! At jeg aldri lærer! Skal ikke si at jeg ikke skal drikke igjen, men jeg kan si at det blir en stund til neste gang! ahahah, sier alltid at det skal bli lenge til nestegang. huff, skjer for ofte Hmm... Tequila-shots til frokost var ikke så verst ^^hehehe kul du ass hehehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm... Tequila-shots til frokost var ikke så verst ^^ Skal på harrytur til Torsdag jeg mest sannsynlig så da satser jeg på å være full før lunsj Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) fynkyboj: Ja, men jeg drikker ikke så ofte da! En gang i måneden ca. Forresten: HEI schnell! Ordnet seg med traktoren eller? Endret 20. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Alkoholproblem? Tequila smaker da godt det... Blir da ikke full heller, bare i form til å dra ut senere i kveld. Ta litt bilder og slikt, flott mot angst ^^ Tequila og et par skiver skinke med jalapenos på. Udmerget! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi. Endret 20. januar 2008 av Skilpadde Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi. hei charlotte! Er du også her? ^^ jeg vet ikke hva du bør gjøre.. Du kan jo søke på nettet etter tutorial for å få fjernet det? Eller så kan du jo formatere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Lag en tråd her og kjør Hijackthis som anbefalt i denne tråden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi. MSN-virusene er ofte rettet mot folk som er så dumme at de kjører .exe-filen de blir henvist til, så om du bare så på nettsiden er du sannsynligvis trygg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi.Tequilla må jo være en av herrens gaver til oss dødelige. Snakk om Manna fra himmelen! Det er bare fantastisk deilg... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi. Nod32 tar den (www.eset.com) last ned 30 dagers gratis trial . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg? Gjorde det samme og jeg prøver febrilsk å fikse det enda. (Gjorde det i går kveld). Skaff deg nyeste oppdatering av virusprogrammet (alle har ikke oppdatert enda), og kjør gjennom denne: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lastet dere ned og innstallerte .exe-filen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lastet dere ned og innstallerte .exe-filen? tror mange av dem installerer seg selv! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vodka eller tequila-shots før skolen ("kurerer" angsten og gjør at jeg snakker i løpet av dagen), kahlua i kakaoen (gjør at jeg sover godt), vin / øl til middag (bedre for tennene mine enn cola vil jeg tro)... Jeg er bevisst på hvor mye jeg drikker, vet når jeg har fått for mye, og har null problemer med å slutte en uke eller tre uten å merke noe til det. Ikke som med Coca-Cola eller sigg Eneste ulempen med å drikke hver dag / så frekvent som jeg gjør, er at det er dyrt å bli full i helgene / på onsdagskveldene : < Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Velkommen tilbake, L4r5 ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vodka eller tequila-shots før skolen ("kurerer" angsten og gjør at jeg snakker i løpet av dagen), kahlua i kakaoen (gjør at jeg sover godt), vin / øl til middag (bedre for tennene mine enn cola vil jeg tro)... Jeg er bevisst på hvor mye jeg drikker, vet når jeg har fått for mye, og har null problemer med å slutte en uke eller tre uten å merke noe til det. Ikke som med Coca-Cola eller sigg Eneste ulempen med å drikke hver dag / så frekvent som jeg gjør, er at det er dyrt å bli full i helgene / på onsdagskveldene : < Og evt. lever/nyreskader? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Takk for all hjelpen, faen jeg er så dum! Men hva gjør det viruset egentlig? Og hei pus Endret 20. januar 2008 av Skilpadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg