Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alltid like moro, rasch :):):)

Nei synes ikke det! :) At jeg aldri lærer! Skal ikke si at jeg ikke skal drikke igjen, men jeg kan si at det blir en stund til neste gang!

ahahah, sier alltid at det skal bli lenge til nestegang. huff, skjer for ofte :)
Hmm... Tequila-shots til frokost var ikke så verst ^^
hehehe kul du ass hehehe
Lenke til kommentar

Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg?

Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Uff, en kompis sendte en sånn "hey, se hva jeg fant på nettby!" med påfølgende viruslink, og dumme meg trykte på den. Kjørte virusscan og fant ingen ting, hva gjør jeg?

Tequila sier du? Uff, jeg kjenner jeg blir uvel bare jeg ser på den lille, røde hatten som ligger i hylla mi.

hei charlotte! :) Er du også her? ^^

jeg vet ikke hva du bør gjøre.. Du kan jo søke på nettet etter tutorial for å få fjernet det? Eller så kan du jo formatere?

Lenke til kommentar

MSN-virusene er ofte rettet mot folk som er så dumme at de kjører .exe-filen de blir henvist til, så om du bare så på nettsiden er du sannsynligvis trygg.

Lenke til kommentar

Nod32 tar den (www.eset.com) last ned 30 dagers gratis trial :).

Lenke til kommentar

Gjorde det samme og jeg prøver febrilsk å fikse det enda. (Gjorde det i går kveld).

Skaff deg nyeste oppdatering av virusprogrammet (alle har ikke oppdatert enda), og kjør gjennom denne: http://housecall.trendmicro.com/

Lenke til kommentar

Vodka eller tequila-shots før skolen ("kurerer" angsten og gjør at jeg snakker i løpet av dagen), kahlua i kakaoen (gjør at jeg sover godt), vin / øl til middag (bedre for tennene mine enn cola vil jeg tro)...

Jeg er bevisst på hvor mye jeg drikker, vet når jeg har fått for mye, og har null problemer med å slutte en uke eller tre uten å merke noe til det.

Ikke som med Coca-Cola eller sigg :p

Eneste ulempen med å drikke hver dag / så frekvent som jeg gjør, er at det er dyrt å bli full i helgene / på onsdagskveldene : <

Lenke til kommentar
Vodka eller tequila-shots før skolen ("kurerer" angsten og gjør at jeg snakker i løpet av dagen), kahlua i kakaoen (gjør at jeg sover godt), vin / øl til middag (bedre for tennene mine enn cola vil jeg tro)...

Jeg er bevisst på hvor mye jeg drikker, vet når jeg har fått for mye, og har null problemer med å slutte en uke eller tre uten å merke noe til det.

Ikke som med Coca-Cola eller sigg :p

Eneste ulempen med å drikke hver dag / så frekvent som jeg gjør, er at det er dyrt å bli full i helgene / på onsdagskveldene : <

Og evt. lever/nyreskader?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...