Petter Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ELSKER MED DEN ISEN! Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Noen som har noen firmanavn forslag på et firma som selger fylle og edru piller ? rehab? Endret 3. mars 2009 av Selvbyggern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) It's coming back! Flott. Kuken på bildet klarte ikke engang å holde den jævla isen riktig vei. Endret 3. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde egentlig tenkt til å poste den selv. Drillo-isen tilbake er den beste nyheten på lenge. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har noen firmanavn forslag på et firma som selger fylle og edru piller ? rehab? Drunken sober, Soberly drunk? Druber? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette tror jeg ender opp som en rimelig grei dag. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flott. Kuken på bildet klarte ikke engang å holde den jævla isen riktig vei. Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det nokon Oslo-folk her? Skal reise ned i morgon, so det hadde vore greitt å vete kva vêr der er. Er der mykje snø eller slaps? Kaldt? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Snø og slaps, ja. Litt kaldt, men ikke så veldig. Håper på sol snart jeg da... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Shedeli du er Kristine. Skriv! Her har du meg som følger med... så ikke den før nå når jeg gikk inn på dine innlegg jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen jeg ikke har på msn som bare er ute etter å snakke skit? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Going to Joker for some Hold-It. Schweet! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oh noeeees.. Må til bestemor og bestefar. Sist jeg var der kom jeg og bestefar inn på temaet "Slektsgranskning". Han var veldig inne i det for et par år siden, men hadde glemt hvordan dataprogrammet han brukte funker. Han sa at han skulle sette seg inn i det til neste gang. Håper han har glemt det, for det er PISS kjedelig! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen jeg ikke har på msn som bare er ute etter å snakke skit? Er jeg ikke god nok for deg lenger? Ok, jeg er ikke på msn en gang da... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg sendte en PM. Jeg snakker alltid skit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen jeg ikke har på msn som bare er ute etter å snakke skit? Er jeg ikke god nok for deg lenger? Ok, jeg er ikke på msn en gang da... jæhwla h0mo az Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg