Nie Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ikke BARE for kabalen, men jeg maa tilstaa, det var det som ble avgjoerende. Tripeaks. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oh. Det minner meg på at jeg har da dual-boot på pcn her for å lære meg litt ubuntu også. *restarter pcn* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bah. Takk for i går, forresten, MrBjoern! Det var kjempekoselig. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei Halvor, hva har du gjort med signaturen din?!?? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Chris kommer, og før det må jeg gå tur med kaninene. Da må du hilse han fra meg. Også må dere ikke finne på noe tull. Windows Server 2003. Skal i utgangspunktet være enkelt, men når jeg aldri har satt opp server i det hele tatt før, så er det litt kavasomt å sette opp domene, med dns og dhcp. Ikke noe problem akkurat det, men switchen jeg holder på ville først ikke sende ut noe informasjon fra andre enn port 1, men nå plutselig ville den fungere. Både klienten og serveren får pingen switchen, men nå får de ikke kontakt med hverandre. Men det er vel derfor jeg driver med det. For å lære meg så Ahh. Driver av å loker litt med en server selv for tiden. Dog, det blir vel en eller annen linux distro på den. Hvorfor har ingen fortalt meg nøyaktig hvor fantastisk ubuntu egentlig er før? Altsa, alle de kabalene jeg har lett nettet rundt etter en skikkelig versjon av, de ligger jo her, helt perfekte. oO Haha, kabalen i Ubuntu er genial. Jeg elsker den Nei Halvor, hva har du gjort med signaturen din?!?? Jeg... voldtok den, og byttet den ut med min kjærlighet til Programvare og Kanin33 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ernie and Bernie gangster rap er genial Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bah. Takk for i går, forresten, MrBjoern! Det var kjempekoselig. Det var det, selv om familien din måtte spise uten deg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var det, selv om familien din måtte spise uten deg. Haha. Det er da ikke så stress. Jeg fikk da indrefilet når jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 True. *envious* Veit dere hva jeg spiste til frokost i dag, eller? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 True. *envious* Veit dere hva jeg spiste til frokost i dag, eller? Havregrøt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 CHEESEBURGER fra McDonalds. Det var Mimir sin idé. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 True. *envious* Veit dere hva jeg spiste til frokost i dag, eller? Oreo! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, I can has cheezburger plx? Uansett, digg nok det da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var... episk. Og nei, du har jo spist opp alle, Blarcky! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 W00t, I has Skittles hjemme Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gi meg de røde.I want them all! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var... episk. Og nei, du har jo spist opp alle, Blarcky! Har jeg ikke det, det ligger 7 pakker hjemme hos MSg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mann å mann...jeg skal fortelle deg en ting.. Skittles er fitte oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg