Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og sa noen TV-serier?

Derren Brown (Trick of the Mind), Weeds, Veronica Mars, The O.C., Las Vegas, Flight of the Conchords, Firefly, Black Books, Blackadder, Extras, The Office, Curb Your Enthusiasm, Deadwood, The Wire, The West Wing, Nip/Tuck, House M.D., Generation Kill og 30 Rock.

Alt knallbra.

Hvor er serier som Numbers,24 og Criminal Minds :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

De er ikke med under bra serier, ser du vel. :p

Eller Criminal Minds er jo bra, men ikke noe jeg følger med på. 24 har jeg aldri klart å følge noe særlig med på. Vistnok en bra serie, men ikke noe som klarte å fenge meg.

Lenke til kommentar
De er ikke med under bra serier, ser du vel. :p

Eller Criminal Minds er jo bra, men ikke noe jeg følger med på. 24 har jeg aldri klart å følge noe særlig med på. Vistnok en bra serie, men ikke noe som klarte å fenge meg.

Criminal Minds = GENIAL!

24 = DRIT BRA!

Numbers = SETT DEG INN I DET, OG DU VIL ELSKE DET!

Lenke til kommentar
Criminal Minds = GENIAL!

24 = DRIT BRA!

Numbers = SETT DEG INN I DET, OG DU VIL ELSKE DET!

Spørsmålet er vel bare hvor mye tid man gidder å legge i en serie man ikke er så alt for positiv til i utgangspunktet?

Også sånn for å svare Bjoern:

Ingen planer foreløpig. Sitte på jobb og jobbe videre på serveren min. Dokumentere og skrive en del om og rundt serveren. Bruksanvisning etc. Nå som jeg omsider fikk til det jeg slet med forrige uke, så fikk jeg liksom spiriten opp igjen.... Men ulempen er at jeg stadig må lese meg til det jeg ikke fikk til, slik at jeg vet hvorfor jeg fikk det til i stedet for å bare være gla for at det funka... Så da blir det en del lesing. Men videre skal jeg vel spille N64 eller ta meg en tur med kameraet etter jobb.... Også se en episode eller to av The Wire S2.

Heheh, hva slags server er det snakk om? :) Dog, høres litt stress ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
snip

Heheh, hva slags server er det snakk om? :) Dog, høres litt stress ut.

Windows Server 2003. Skal i utgangspunktet være enkelt, men når jeg aldri har satt opp server i det hele tatt før, så er det litt kavasomt å sette opp domene, med dns og dhcp. Ikke noe problem akkurat det, men switchen jeg holder på ville først ikke sende ut noe informasjon fra andre enn port 1, men nå plutselig ville den fungere. Både klienten og serveren får pingen switchen, men nå får de ikke kontakt med hverandre. Men det er vel derfor jeg driver med det. For å lære meg så :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...