Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Mediepolitikk er så ufattelig kjedelig. Redd meg.

Skal til Oslo på fototur om ikke så altfor lenge, tho.

Jeg kommer ikke, jeg er så trøtt at jeg holder på å sovne nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
*Dø* Jeg vil hjem til ensomheten min igjen :hm:

Jeg vil hjem til senga mi, eller strengt talt bare et sted der det er mulig å sove uforstyrret er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Dette ligger an til å bli en dårlig uke. At innleveringene kommer som perler på en snor kan jeg leve med, men at mitt siste par ørepropper har tatt kvelden, og at nettbutikken jeg skal kjøpe nye fra er nede for telling, samt at de av en eller annen grunn ikke svarer på epostene mine, det plager meg.

Jeg trenger lyd!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vil hjem til senga mi, eller strengt talt bare et sted der det er mulig å sove uforstyrret er jeg fornøyd.

Jeg trenger cola og 360'en min :\

Jeg vil bare ha søvn. Et mykt gulvteppe kunne tilogmed fungere nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Og sa noen TV-serier?

Derren Brown (Trick of the Mind), Weeds, Veronica Mars, The O.C., Las Vegas, Flight of the Conchords, Firefly, Black Books, Blackadder, Extras, The Office, Curb Your Enthusiasm, Deadwood, The Wire, The West Wing, Nip/Tuck, House M.D., Generation Kill og 30 Rock.

Alt knallbra.

Understreket en meget viktig en for deg ^^,

Også sånn for å svare Bjoern:

Ingen planer foreløpig. Sitte på jobb og jobbe videre på serveren min. Dokumentere og skrive en del om og rundt serveren. Bruksanvisning etc. Nå som jeg omsider fikk til det jeg slet med forrige uke, så fikk jeg liksom spiriten opp igjen.... Men ulempen er at jeg stadig må lese meg til det jeg ikke fikk til, slik at jeg vet hvorfor jeg fikk det til i stedet for å bare være gla for at det funka... Så da blir det en del lesing. Men videre skal jeg vel spille N64 eller ta meg en tur med kameraet etter jobb.... Også se en episode eller to av The Wire S2.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...