Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig vanskelig å annbefale serier,ettersom alle har forskjellige meninger om hva som gjør de forslkjellige seriene bra og dårlig.

men her er iallefall favoritt seriene mine :)

Heroes

Doctor Who

Buffy

Angel

Charmed

Firefly

Supernatural

Dexter

Smallville

Psych

Chuck

Reaper

Lost

the 4400

Kyle XY

Roswell

Merlin

Torchwood

True Blood

IT crowd

My Own Worst Enemy

How I met your mother

The big bang theory

Lenke til kommentar
Det er utrolig vanskelig å annbefale serier,ettersom alle har forskjellige meninger om hva som gjør de forslkjellige seriene bra og dårlig.

men her er iallefall favoritt seriene mine :)

Heroes

Doctor Who

Buffy

Angel

Charmed

Firefly

Supernatural

Dexter

Smallville

Psych

Chuck

Reaper

Lost

the 4400

Kyle XY

Roswell

Merlin

Torchwood

True Blood

IT crowd

My Own Worst Enemy

How I met your mother

The big bang theory

Mange bra serier der! Hva med Eureka?

Lenke til kommentar

Haha.

In what could possibly be described as a severe case of sour grapes, some fans of Fall Out Boy and My Chemical Romance have thrown quite a tantrum after metal act Machine Head took top honors from Kerrang winning best album over those two acts.

According to Machine Head:

[Our win] has apparently cut deep with fans of both bands, prompting a flood of angry whining and sad-faced emoticons on the Kerrang! message boards. Machine Head's upset victory over the multi-platinum softcore acts sent their inherently sensitive fans into an emotional frenzy, building into a tizzy of unparalleled proportions.

Wrought with dismay, polished fingernails the world over lashed out at the band and metal as a whole with diatribes the likes of "MCR really should have won!!! I'm mad now!!!!”, "what a load of shit, who the fuck listens to them?" and "Stupid Machine Head!!", at times stooping so low as to say the competition was fixed, and often gravely endangering the integrity of their carefully sideswept hair with posts like "I H8 METAL, I H8 METAL, I H8 METAL, I H8 METAL, I H8 METAL, I H8 METAL, I H8 METAL".

Machine Head released The Blackening earlier this year.

Lenke til kommentar

Melder inn fra norskdag her på Oslo Handelsgymnasium

Hele dagen er satt av til å jobbe med nynorsk avis, og jeg er eneste tilstedeværende på gruppa mi, de to andre har ikke dukket opp.

Ellers er jeg ødelagt i hele kroppen etter at treneren min i går hadde satt meg som mål å ødelegge meg, hvilket han klarte. Beina mine skjelver, og hodet mitt dunker :(

Med andre, et perfekt utgangspunkt for en herlig dag! :D

Lykke til med dagen alle sammen

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...