Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nope. Ingen Lone. Hvor gammel er hun?

 

Det blir så deilig med ferie. Først tennisturnering i helga, så slaffe hjemme i tre dager, så drar jeg til Oslo på elevtinget.

 

Fikk forresten svarmail fra en fyr i Danmark i dag. Jeg purret på betaling for oversettelsen av en nettside fra dansk til norsk jeg gjorde en tid tilbake. Hvis pengene går i orden synes jeg egentlig det var utrolig grei jobb for 2000 spenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, det må være kjipt. Selv mine dypt relgiøse palestinske asylsøker venner drikker seg dritings. Men tok riktig nok litt tid for å få det til. Og de skjuler det for familien på gaza.

 

Men indere er drittkule. Hadde egentlig glemt han fyren helt, men så stod eg utenfor en indisk resturant og ventet på en fyr mens M.I.A - Paper planes kom på, og da husket eg på slumdog millionaire, så eg ringte han.

 

Hvor er du fra fargoth?

 

Lone er 14-13.

Spiller du tennis? God? Var selv superdupersinnsyktmega god i tennis før, sluttet når eg flyttet da.

Lenke til kommentar

Henger ikke så sykt mye med 13 år gamle jenter ...

 

Om jeg er god i tennis er et definisjonsspørsmål, men jeg har spilt i 6 år og trener 4-10 timer i uka, så det går jo med en del tid, så man får håpe man blir superdupersinnsyktmegagod tilslutt. Var forresten på turnering i Bergen for et par år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...