Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nope. Ingen Lone. Hvor gammel er hun? Det blir så deilig med ferie. Først tennisturnering i helga, så slaffe hjemme i tre dager, så drar jeg til Oslo på elevtinget. Fikk forresten svarmail fra en fyr i Danmark i dag. Jeg purret på betaling for oversettelsen av en nettside fra dansk til norsk jeg gjorde en tid tilbake. Hvis pengene går i orden synes jeg egentlig det var utrolig grei jobb for 2000 spenn. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Wow, det må være kjipt. Selv mine dypt relgiøse palestinske asylsøker venner drikker seg dritings. Men tok riktig nok litt tid for å få det til. Og de skjuler det for familien på gaza. Men indere er drittkule. Hadde egentlig glemt han fyren helt, men så stod eg utenfor en indisk resturant og ventet på en fyr mens M.I.A - Paper planes kom på, og da husket eg på slumdog millionaire, så eg ringte han. Hvor er du fra fargoth? Lone er 14-13. Spiller du tennis? God? Var selv superdupersinnsyktmega god i tennis før, sluttet når eg flyttet da. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Henger ikke så sykt mye med 13 år gamle jenter ... Om jeg er god i tennis er et definisjonsspørsmål, men jeg har spilt i 6 år og trener 4-10 timer i uka, så det går jo med en del tid, så man får håpe man blir superdupersinnsyktmegagod tilslutt. Var forresten på turnering i Bergen for et par år siden. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hvor er du fra fargoth?Norge. Endret 6. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mi tu! Ikke eg heller, hun er søsteren til ronja. Vinner du mye da? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nje. Problemet er liksom at alle de andre jeg spiller turnering med/mot trener like mye Jeg har vunnet turneringer, men det begynner å bli en stund siden nå. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bare å trene mer da, trene styrke på studio og spill med folk som er bedre enn deg. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Soving er også viktig. Nattinatt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Huff, kjedelige greier. Skal heller se sex og singelliv eg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jepp. deg ja... Sex og singelliv er noe av det kjedeligste noen gang laget Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er pupper i det, ser ikke noe kjedelig med det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 En serie om vesker, sko og kjærlighetliv er iallfall ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ææh! Jeg er limt fast til denne maskina. Jeg vil sove! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det lyder riktig så koselig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg interesserer meg ikke noe særlig for det heller Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) For meg er det spenning og overnaturlige elementer som gjelder. Også humor så klart Endret 3. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg