Catkin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde faktisk masse blåmerker fra deg i sommer. Dessuten river du ut metallet mitt, så ikke kom her og whine over et par sugemerker. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vel, du har så absolutt en stalker. En liten fyr som alltid henger bak deg. Han ser deg hele tiden. Du har ingen hemmeligheter for han @ b-real Endret 2. mars 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Då var eg på tredje side i to-siders-artikkelen min om ekstrem fattigdom, og er ikkje halvvegs ein gong. Yay. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris, you may have only seconds left to live. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå skal jeg legge meg ihvertfall...god natt forum tøser Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dere suger, nå når eg har vinter ferie legger dere dere tidlig. Gidd da lissom Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La oss se hvor langt vi kommer til 200 000 på en natt. Hva skjer? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hører på Skids og spiser nattmat. Skole i morgen, men det er kjedelig å legge seg. Endret 2. mars 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg spiser skiver, uten noenting på. Tenkte at siden smaksløkene mine ikke virker trenger eg ikke kastet vekk pålegg eller smør. Skal se 24 snart. Møte pappa i morgen, må opp 10. Blir hardt. Vil finne folk å drikke med i vinterferien, men nå begynner folk å bli 18, så da stikker de på byn, og de få festene som er igjen er rimelig døve og alltid med gjesteliste. Så nå smisker eg med min indiske venn for å få bli med på de indiske festene, er hvertall DDD, Drikke, dansing, damer og musikk. Noe som mange av de fleste private festene mangler, hvertfall en av tingene. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aasam. Indisk mat på fest er en slager. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oooh, neitakk. Forrige gang eg spiste indisk var hos en kompis, da satt eg på do i 1 time og dret og lo så høyt at naboen klagde. Har spilt det inn, hysterisk. "Prrrrrrrrrf, HAHAHAHAHAHA!! PFFFFFFFFFFFFF! AAAHAHAHA! PFFFFFFffff" Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å ha lydinspilling av sine egne anuslyder er på grensen til sært. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 im borderline crazy, nå stagnerte samtalen. Hva skjer i bodø? kjenner du en som het ronja som flyttet til bergen? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kjenner en som heter Ronja, men nei, jeg tror ikke hun har flytta til Bergen. Jeg gleder meg egentlig mest til ferien jeg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 kjenner du en Lone da? Hun bor der enda. Ferie neste uke? Neste uke vurderer eg å slutte på skolen også begynne å jobbe på en cruise båt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så nå smisker eg med min indiske venn for å få bli med på de indiske festene, er hvertall DDD, Drikke, dansing, damer og musikk.Jøss, du har en godt integrert (eller spenstig) indisk venn. Jeg brukte seks måneder på å få en kompis fra bangladesh til å ta seg en øl.. Og det endte med at han ble uglesett av flere av hans religiøse venner i lang tid. Der i gården var det ihvertfall enorm mangel på drikking, selv om det ikke skortet på de to andre D-ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg