Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Oppfører du deg sånn til vanlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oppfører du deg sånn til vanlig? Er det et problem? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg også får lyst på baby til tider... mens dama har mer lyst på ei bikkje Eid.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Oppfører du deg sånn til vanlig? Hehe, var vel kanskje litt ekstra på videoen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja det håper jeg virkelig, for jeg føler at jeg har blitt lurt trill rundt her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Oppfører du deg sånn til vanlig? Har du eit problem med dette? Eg synast det er fantastisk at han kan vere seg sjølv, i motsetning til dykk overmaskuline sjåvinistar! Endret 2. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg også får lyst på baby til tider... mens dama har mer lyst på ei bikkje Eid.. Nesjda. Man prøver da å være fornuftig, så jeg må nok vente til vi er litt bedre stilt økonomisk og sted å bo heller. Men angående husdyr, så har jeg faktisk mye mer lyst på en sånn søt stuegris. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja det håper jeg virkelig, for jeg føler at jeg har blitt lurt trill rundt her. Uhm, nei... jeg og Programvare spilte litt ekstra på videoen, det gjør vi vanligvis. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja det håper jeg virkelig, for jeg føler at jeg har blitt lurt trill rundt her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skulle ikke du legge deg forresten Kristine? Jeg ser du loker shø. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da var jeg ferdig og god natt. Takk til mine trollefriends som hjalp meg. Dere vet hvem dere er. <3 Natta Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skulle ikke du legge deg forresten Kristine? Jeg ser du loker shø. Skulle legge meg i senga ja. Ingen som har sagt noe om å sove enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Skulle ikke du legge deg forresten Kristine? Jeg ser du loker shø. Skulle legge meg i senga ja. Ingen som har sagt noe om å sove enda Da tar jeg meg en tur og tar deg! Picture unrelated: nommen se så søt da gett Endret 2. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Oppfører du deg sånn til vanlig? Har du eit problem med dette? Eg synast det er fantastisk at han kan vere seg sjølv, i motsetning til dykk overmaskuline sjåvinistar! Mente ikke å være frekk eller slem, men jeg synes at mesteparten av de aktive brukerne i DNFK er homofile. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Oppfører du deg sånn til vanlig? Har du eit problem med dette? Eg synast det er fantastisk at han kan vere seg sjølv, i motsetning til dykk overmaskuline sjåvinistar! Mente ikke å være frekk eller slem, men jeg synes at mesteparten av de aktive brukerne i DNFK er homofile. Hah, jeg er glad jeg ikke er så aktiv her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg