WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars har baby i magen! Congra.. ..wait, what? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars har baby i magen! FALCON PUNCH! FORT! FØR DU VERT FAR/MOR. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mannen hadde på blått slips, som var lik fargen bak. Synes NRK sin glipp var verre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 nei, han hadde grønt. Og hva er nrk sin glipp? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mannen hadde på blått slips, som var lik fargen bak. Synes NRK sin glipp var verre. Eller eventuelt grønt, det hender man bruker grønt faktisk. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Leter og ser om jeg finner det Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har virkelig DNFK nådd ett slikt lavmål hvor man ikke skriver hahaha engang? eller har det alltid vært sånn og bare eg som ignorerer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars har baby i magen! Congra.. ..wait, what? 12 uker på vei, omg<3<3<3 Lars har baby i magen! FALCON PUNCH! FORT! FØR DU VERT FAR/MOR. Neeei<3 Selv om den fortjener det, den sparka meg når jeg lå hodet på magen hans. Det var sånn vi oppdaga det, så gikk vi til naboen sitt hemmelige laboratorium og fikk han sjekka. Den skal hete Kjell-Oskar (med k ja, ikke c) eller Tatiana. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fant en bit fra glippen, se fra 5:39 http://www.youtube.com/watch?v=E0TFWwA9VHc Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vær så snill gud! Ikke si at dette er sant! Er det sant? Uhm..Jo? Var det deg på filmen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars har baby i magen! FALCON PUNCH! FORT! FØR DU VERT FAR/MOR. Neeei<3 Selv om den fortjener det, den sparka meg når jeg lå hodet på magen hans. Det var sånn vi oppdaga det, så gikk vi til naboen sitt hemmelige laboratorium og fikk han sjekka. Den skal hete Kjell-Oskar (med k ja, ikke c) eller Tatiana. Å nei, eg trur du misforstår. Det gjer meg vondt å seie dette, men dårlig indisk mat og ein baby er ikkje det same. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Omfg, laptopen klikket nettop. Alle tegnene ble flyttet om, og tallene ble automatisk byttet ut med tegn. I tilleg til at enterknappen ikke virket. Funket å drepe X though. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å nei, eg trur du misforstår. Det gjer meg vondt å seie dette, men dårlig indisk mat og ein baby er ikkje det same. I no make babby? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å nei, eg trur du misforstår. Det gjer meg vondt å seie dette, men dårlig indisk mat og ein baby er ikkje det same. Nei! Det er baby i magen! End of case. Vi skal snart på ultralyd (i kjelleren til naboen ofc). Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei! Det er baby i magen! End of case. Vi skal snart på ultralyd (i kjelleren til naboen ofc). I no make babby? Eg er lei for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bare vent og se. Skal poste ultralydbilder her jeg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det deg på filmen? Sist jeg sjekket, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg også får lyst på baby til tider... mens dama har mer lyst på ei bikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg