Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som hører på The Gaslight Anthem her? Litt kul musikk egentlig, begynte å høre på dem igår. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som hører på The Gaslight Anthem her? Litt kul musikk egentlig, begynte å høre på dem igår. *søke bandet opp på spotify* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kva driver Skarstad med for tida? Sist Aktiv: 26/09-2008 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som hører på The Gaslight Anthem her? Litt kul musikk egentlig, begynte å høre på dem igår. Minnet meg litt om Billy Tallent. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det svarer vel xersess òg. Long tiem, no see, forresten. Ja, hyggelig *kremt*! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kva driver Skarstad med for tida? Sist Aktiv: 26/09-2008 Irriterer fjortenåringer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kva driver Skarstad med for tida? Sist Aktiv: 26/09-2008 B4NN3D Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pfft, Pink Floyd overvurdert? Pffft. PFFFT! NP: Moody Blues - Twilight Time Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Who is this Mr. Ban? Is he a cruel person? Does he murder people? Why does people distinguish from diskusjon.no? Is it Mr. Ban's fault? Some use to say: "*name* is Banned." Is it this Mr. Ban I think of? Where does he come from? Is he like a devil, which not exist, but in a way exist, when he takes away people. And why does people get Banned? Are they acting childish? Are they trolling around? Are the threatening people? I am curious! Who is this remarkable Mr. Ban? djees, jeg er god til engelsk dikting. Endret 2. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med? Skarstad B&D? Seriøst? Endret 2. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pfft, Pink Floyd overvurdert? Pffft. PFFFT! NP: Moody Blues - Twilight Time HORE! NP: Kings of Leon - en eller annen plate. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er jeg vel ikke. Du er det. Skaff deg bil du, cock. NP: King Crimson - 21st Century Schizoid Man Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med? Flott at du skriv nynorsk no då! Eg har gjort det eg pleier, det involverar lekeplassen, musikk, og samfunns-forumet! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Den var lav. :sad: : cry : Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med? Flott at du skriv nynorsk no då! Eg har gjort det eg pleier, det involverar lekeplassen, musikk, og samfunns-forumet! Nynorsken er moro (og avhengnadskapande). Uten den hadde gjennomsnittskarakteren min vore tydeleg lågare (red.: Takk, BiNko). Eg held meg unna musikk- og filmforumet. Noko med folka der som skremmer meg. O o Endret 2. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hallå. Mage tom, fylle på Brød med smør, nuggati og Snart i magen min skal ligge Brød i munn; må til og tygge. Så vet dere det. ED1T: Tror det er låg Undikk, eller det er kanskje dialekt. Kanskje det kline vilt, hvem vet. (Jeg var ikke på treffet, før du spør). Endret 2. mars 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Av en eller annen grunn så jeg uten at jeg har merka det hoppa tilbake til IE. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lite aktivitet det var her nå. Tipper Rambo-filmen på NRK3 fikk forumaktiviteten vekk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg