Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Who is this Mr. Ban? Is he a cruel person? Does he murder people? Why does people distinguish from diskusjon.no? Is it Mr. Ban's fault? Some use to say: "*name* is Banned." Is it this Mr. Ban I think of? Where does he come from? Is he like a devil, which not exist, but in a way exist, when he takes away people. And why does people get Banned? Are they acting childish? Are they trolling around? Are the threatening people? I am curious! Who is this remarkable Mr. Ban?

 

 

djees, jeg er god til engelsk dikting.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? :)

Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med?

 

Skarstad B&D? Seriøst?

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? :)

Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med?

Flott at du skriv nynorsk no då! Eg har gjort det eg pleier, det involverar lekeplassen, musikk, og samfunns-forumet! :p

Lenke til kommentar
Kor har du eigentleg vore og posta/ikkje posta, Underpants? :)

Hadde ein long periode utan diskusjon.no (sjukt, eg veit), deretter hang eg på eit visst image/b/oard ein stund, før eg byrja å henge i samfunnsdelen her litt omatt. Kva har du drevi med?

Flott at du skriv nynorsk no då! Eg har gjort det eg pleier, det involverar lekeplassen, musikk, og samfunns-forumet! :p

Nynorsken er moro (og avhengnadskapande). Uten den hadde gjennomsnittskarakteren min vore tydeleg lågare (red.: Takk, BiNko). Eg held meg unna musikk- og filmforumet. Noko med folka der som skremmer meg. O o

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Hallå.

 

Mage tom, fylle på

Brød med smør, nuggati og

 

Snart i magen min skal ligge

Brød i munn; må til og tygge.

 

Så vet dere det.

 

ED1T: Tror det er låg Undikk, eller det er kanskje dialekt. Kanskje det kline vilt, hvem vet. (Jeg var ikke på treffet, før du spør).

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...