MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tenk på meg! Jeg er 16!! Hehe Men Metallica er ikke fjortisband. Tokio Hotel, on the other hand... Stakkars jente som blir mobba for å se ut som en mann Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Underpants: Kanskje de gjør det til å begynne med, men så innser de hvor jævlig bra PF er. Noe du ikke har gjort enda. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tenk på meg! Jeg er 16!! Hehe Men Metallica er ikke fjortisband. Tokio Hotel, on the other hand... Stakkars jente som blir mobba for å se ut som en mann Eg tykkjer hun er pen, eg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilken artist kan si de har laget like stort liveshow (Pink Floyd - Pulse) og laget like mange gode plater, gang på gang? Pfft, Pink Floyd overvurdert? Pffft. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Wow, kjenner så altfor mange som hører på metallica som er under 14. Men de har hatt sin tid, men nå er de ikke like god, siste gode var st.anger (sangen) pga eg trodde de sang om meg. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Foreldrene mine tror jeg har hele samlingen av Pink Floyd, The Beatels og et par andre fra 70 tallet. Selv er jeg fan av den klassiske 80-tallsmusikken.- Endret 2. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Både Metallica og Pink Floyd er overvurdert og eg forbinder dei berre med fjortissar. No har du gått over streken. Metallica er kvalme, og gris og avføring. MEN Pink Floyd, er nyskapande, atmosfærisk, ubergod musikk. Det kan være at du berre har vore borti det mest kjente fra 73-75 (hvilket eg uansett meinar eg godt), men dei har så mangt. Eg likar og dele Pink Floyd opp i 3 perioder. 60-70, 71-79, 83-95. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Metallica er most certainly ikke fjortisband.Jeg kan ikke tenke på et eneste menneske under 17 som hører på dem. Jeg kan ikke komme på et eneste menneske over 17 som gjør det. Jeg var på Metallica-konsert i Oslo i fjor; 14-års grense, jeg så ikke en sjel som var under min egen alder da jeg var der. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Metallica er most certainly ikke fjortisband.Jeg kan ikke tenke på et eneste menneske under 17 som hører på dem. *rekke opp hånda febrilsk* Jeg kan ikke komme på et eneste menneske over 17 som gjør det. Samme her Stakkars jente som blir mobba for å se ut som en mann Er det ikke en han som ser ut som en hun, da? Endret 2. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Underpants: Kanskje de gjør det til å begynne med, men så innser de hvor jævlig bra PF er. Noe du ikke har gjort enda. Eg har ikkje sagt at eg ikkje synast det er bra, for det gjer eg, men det fortener ikkje den statusen det har fått i dag. Så bra er det ikkje, og det trekkjer også ned at det tiltrekkjer seg så mange fjortissar. Det svarer vel xersess òg. Long tiem, no see, forresten. Endret 2. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg var på Metallica-konsert i Oslo i fjor; 14-års grense, jeg så ikke en sjel som var under min egen alder da jeg var der. For det er bare de som er på konsert som hører på et band. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Både Metallica og Pink Floyd er overvurdert og eg forbinder dei berre med fjortissar. No har du gått over streken. Metallica er kvalme, og gris og avføring. MEN Pink Floyd, er nyskapande, atmosfærisk, ubergod musikk. Det kan være at du berre har vore borti det mest kjente fra 73-75 (hvilket eg uansett meinar eg godt), men dei har så mangt. Eg likar og dele Pink Floyd opp i 3 perioder. 60-70, 71-79, 83-95. Hehe, hva med årene mellom 79 og 83? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jau, det er hovudsaklig eldre generasjonar som høyrer på Pink Floyd, som foreldra våre, men det er også utruleg mange fjortissar som tar seg sjølv alt for høgtideleg som høyrar på det bare av den grunn at det er populært blant dei meir lærde innan musikk. lol Og ironien i det hele er at PF ikke anerkjennes som noen hellig gral blant musikkfolket slik myten skal ha det til. "Hva hører du på?" "-jo du vet, Pink Floyd å sånn" "Hva annet enn PF hører du på?" "Ehh.. ja nei, joda.." Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, hva med årene mellom 79 og 83? Dårlige periode. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, hva med årene mellom 79 og 83? Dårlige periode. Bad period. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Flere gode på begynnelsen av 80 tallet du.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, hva med årene mellom 79 og 83? Godt poeng eigentleg, men det blir for liten periode til at eg setter det for seg sjølv. The Wall er uansett ein god del ulikt Final og Animals, etter min meining. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, så da teller vi ikke med de åra? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Flere gode på begynnelsen av 80 tallet du.. The Pixies .. ? Edit: Bacamarte Hehe, så da teller vi ikke med de åra? Joda, men presser dei under dei tre store "periode-delene" Endret 2. mars 2009 av xersess Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Telefonen min dør. Den er kjøpt hos Telebutikken. Noen som vet om jeg kan oppsøke en random butikk som er med i kjeden for reklamasjon, eller om jeg må gå til den butikken jeg kjøpte telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg