Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både Metallica og Pink Floyd er overvurdert og eg forbinder dei berre med fjortissar.

No har du gått over streken. Metallica er kvalme, og gris og avføring.

MEN Pink Floyd, er nyskapande, atmosfærisk, ubergod musikk. Det kan være at du berre har vore borti det mest kjente fra 73-75 (hvilket eg uansett meinar eg godt), men dei har så mangt. Eg likar og dele Pink Floyd opp i 3 perioder. 60-70, 71-79, 83-95.

Lenke til kommentar
Metallica er most certainly ikke fjortisband.

Jeg kan ikke tenke på et eneste menneske under 17 som hører på dem.

Jeg kan ikke komme på et eneste menneske over 17 som gjør det. :ermm:

Jeg var på Metallica-konsert i Oslo i fjor; 14-års grense, jeg så ikke en sjel som var under min egen alder da jeg var der.

Lenke til kommentar
Metallica er most certainly ikke fjortisband.

Jeg kan ikke tenke på et eneste menneske under 17 som hører på dem.

*rekke opp hånda febrilsk*

Jeg kan ikke komme på et eneste menneske over 17 som gjør det. :ermm:
Samme her

Stakkars jente som blir mobba for å se ut som en mann :(
Er det ikke en han som ser ut som en hun, da? :ermm: Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Underpants: Kanskje de gjør det til å begynne med, men så innser de hvor jævlig bra PF er.

Noe du ikke har gjort enda.

Eg har ikkje sagt at eg ikkje synast det er bra, for det gjer eg, men det fortener ikkje den statusen det har fått i dag. Så bra er det ikkje, og det trekkjer også ned at det tiltrekkjer seg så mange fjortissar.

Det svarer vel xersess òg.

Long tiem, no see, forresten.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Både Metallica og Pink Floyd er overvurdert og eg forbinder dei berre med fjortissar.

No har du gått over streken. Metallica er kvalme, og gris og avføring.

MEN Pink Floyd, er nyskapande, atmosfærisk, ubergod musikk. Det kan være at du berre har vore borti det mest kjente fra 73-75 (hvilket eg uansett meinar eg godt), men dei har så mangt. Eg likar og dele Pink Floyd opp i 3 perioder. 60-70, 71-79, 83-95.

Hehe, hva med årene mellom 79 og 83? :p

Lenke til kommentar
Jau, det er hovudsaklig eldre generasjonar som høyrer på Pink Floyd, som foreldra våre, men det er også utruleg mange fjortissar som tar seg sjølv alt for høgtideleg som høyrar på det bare av den grunn at det er populært blant dei meir lærde innan musikk.

lol

Og ironien i det hele er at PF ikke anerkjennes som noen hellig gral blant musikkfolket slik myten skal ha det til.

"Hva hører du på?"

"-jo du vet, Pink Floyd å sånn"

"Hva annet enn PF hører du på?"

"Ehh.. ja nei, joda.."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...