Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) WTF? Åssen legger jeg til flere startsider i Firefox? imanewb nevermindz Endret 2. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror jeg dropper det, for Guttersnipe er jo bare en liten pyse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Stol på Kafe'en. Alltid hyggelige mennesker der stol på kafeen! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lurer på hva gjester kan få utav å lese her, 3 gjester nå. Virker litt waste of time synes eg. Med mindre de googlet noe psykadelisk crap setning som en av dere tarder har skrevet og leser nå gjennom hele tråden i syrerus. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 WTF? Åssen legger jeg til flere startsider i Firefox? imanewb nevermindz Du mener bookmarks? CTRL + D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg banner Knewt for å blande sammen 2 tråder Endret 2. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lurer på hva gjester kan få utav å lese her, 3 gjester nå. Virker litt waste of time synes eg. Med mindre de googlet noe psykadelisk crap setning som en av dere tarder har skrevet og leser nå gjennom hele tråden i syrerus. Det er uansett meningsløst å henge her Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HmmhmhhmHMhm... Hoppende Bryster har myke lepper. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg banner Knewt for å blande sammen 2 tråder Huh? Oo En dag jeg er alene hjemme slår jeg til med Nessun Dorma. bare vent alle sammen! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 WTF? Åssen legger jeg til flere startsider i Firefox? imanewb nevermindz Høyreklikk på baren under adresseboksen og klikk på "Add new Bookmark," eller bare CTRL + D. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 WTF? Åssen legger jeg til flere startsider i Firefox? imanewb nevermindz Du mener bookmarks? CTRL + D Lulz. Jeg mener startsider. Newb. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Lurer på hva gjester kan få utav å lese her, 3 gjester nå. Virker litt waste of time synes eg. Med mindre de googlet noe psykadelisk crap setning som en av dere tarder har skrevet og leser nå gjennom hele tråden i syrerus. - Kan være nye gjester til Diskusjon.no som er nysgjerrig på hva tråden dreier seg om. - Folk kan ha googlet seg frem til et passende svar som de fant i Kafeen (Veldig usansynlig). Endret 2. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Diskusjoner i DNFK kan synonymeres med Ikkepedia. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg lagde en artikkel i Ikkepedia for en stund siden. Den ble ikke spesielt morsom, men den ligger der enda tror jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg har skrive ei side på ei uferdig innleiing på ein artikkel som skal vere på to sider. Is this win? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 WTF? Åssen legger jeg til flere startsider i Firefox? imanewb nevermindz Du mener bookmarks? CTRL + D Lulz. Jeg mener startsider. Newb. Legge til flere startsider? KAn du ikke DET? NEWb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg