Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) jeg synger opera.. skal jeg spille inn litt og poste? Endret 2. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 har MOC nettby? Nope, det har hun ikke. Fjortismoten prellet av meg for et par år siden. Hahahhahahah! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg synger opera..skal jeg spille inn litt og poste? Nydelig, Knewt. Keep up the good work Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg synger opera..skal jeg spille inn litt og poste? få høre Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg får ikke forslag i FF, vil nesten ha det. Hater å måtte skrive inn addressen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg får ikke forslag i FF, vil nesten ha det. Hater å måtte skrive inn addressen. Bookmark Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 er litt sky av meg, tror jeg dropper det for denne gang.. :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oh come on, Knewtur! Etter en lang og våt arbeidsdag så er det intet annet jeg vil enn å høre vår kjære Knewt synge litt. *true med plastkopp* Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har alt i sånne små bookmark tabs over tab linjen og under addresse linjen, men hender eg besøker andre sider. Da er det kjekt å ha. You have a very cute pussy in your profile picture btw Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kom igjen da. Alt i operasjangeren er vel bra, uansett hvordan det høres ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jammen.. det er så mange her som leser nå.. og.. og.. og.. jeg måtte spilt inn med mobilen.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Når til og med jeg har lagt ut lydklipp av meg selv som synger death metal, så kan du faen meg legge ut klipp altså. Var i SO4 jeg la ut tror jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jaja, får finne et passende klipp på youtube, da.. prøve på denne? x) det var jo ikke nye synging.. denne http://www.youtube.com/watch?v=pJLyZqETuBU...t=1&index=1 Endret 2. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har alt i sånne små bookmark tabs over tab linjen og under addresse linjen, men hender eg besøker andre sider. Da er det kjekt å ha. You have a very cute pussy in your profile picture btw Nice twist Takk xP Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Der var jeg endelig innendørs igjen. Kaldt ute! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blir det bank om jeg ikke legger inn et klipp? :S Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blir det bank om jeg ikke legger inn et klipp? :S Nei Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Stol på Kafe'en. Alltid hyggelige mennesker der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg