Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg eier i å finne exploits til dette forumet. Neida, men dette var så episkt at jeg tok bilde. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fått ny signatur CypheroN? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fått ny signatur CypheroN? Han skifter 1 gang i uka Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har vel hatt den i et par dager. Fin? Fått ny signatur CypheroN? Han skifter 1 gang i uka Bullshit -_- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor har alle en million vinduer oppe når de tar skjermskudd? Jeg har bare 2 vinduer og tre faner. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Får vel svare det på en hyggelig måte og berolige deg med at andre på forumet har vært langt mer uheldig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Får vel svare det på en hyggelig måte og berolige deg med at andre på forumet har vært langt mer uheldig G4yp0rn 4 u? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor har alle en million vinduer oppe når de tar skjermskudd? Jeg har bare 2 vinduer og tre faner. Jeg gjør masse samtidig Snakker med folk på MSN, diskusjon.no, programmerer, finner ut ting, skolearbeid, osv. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 @Wiciwato: Det er "in" å bruke "Windows", derfor følger de moten.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blarcky melder om at ukas første trening er gjennomført, med større problemer. Instruktørjævelen skulle kjøre litt psyko-test i begynnelsen, og vi måtte beine og gjøre styrke i hytt og vær. Beina mine er ødelagt, og hodet svir Ellers vil jeg ønske alle en riktig god dag! Blarcky, msn pl0x. Jeg jobber med saken, den er litt vrang i kveld Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor har alle en million vinduer oppe når de tar skjermskudd? Jeg har bare 2 vinduer og tre faner. Unødvendig å lukke faner/vinduer bare for å print screene da. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mannfolk -.- Fikk plutselig melding av en jeg gikk på VGS med; "Jævla hore". Han går siste året på VGS, og er venn med en jeg har et lite crush på. Vennen av ham jeg smått liker, sendte da den meldingen. Forklaringen hans var at "du er ei hore, og du liker *". Og senere, uten å forklare videre, fikk jeg en melding etter å ha bedt om ordentlig forklaring; "fuck u bitch" ... Noen forklaring på 5-åring oppførsel? -.- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Følger jeg moten nå eller? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Følger jeg moten nå eller? Nå var du tøff. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvorfor har alle en million vinduer oppe når de tar skjermskudd? Jeg har bare 2 vinduer og tre faner. Jeg fyller fort to startlinjer med 1280 i bredden - no big deal, samt en 30-ish faner. Følger jeg moten nå eller? IE, luls.. Hvordan klarer du å samle MSN-vinduene slik forresten? Det er jo tortur Endret 2. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Følger jeg moten nå eller? IE, luls.. Alt annet er stress. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mannfolk -.-Fikk plutselig melding av en jeg gikk på VGS med; "Jævla hore". Han går siste året på VGS, og er venn med en jeg har et lite crush på. Vennen av ham jeg smått liker, sendte da den meldingen. Forklaringen hans var at "du er ei hore, og du liker *". Og senere, uten å forklare videre, fikk jeg en melding etter å ha bedt om ordentlig forklaring; "fuck u bitch" ... Noen forklaring på 5-åring oppførsel? -.- Pubertet. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mannfolk -.-Fikk plutselig melding av en jeg gikk på VGS med; "Jævla hore". Han går siste året på VGS, og er venn med en jeg har et lite crush på. Vennen av ham jeg smått liker, sendte da den meldingen. Forklaringen hans var at "du er ei hore, og du liker *". Og senere, uten å forklare videre, fikk jeg en melding etter å ha bedt om ordentlig forklaring; "fuck u bitch" ... Noen forklaring på 5-åring oppførsel? -.- Sjalu? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Heldig for Ubuntu eller andre linuxbrukere. De trenger ikke å smelle opp en rakett av vinduer, for å moteriktig .. MasterOfColours: Snart med i motebransjen du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg