Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Nei, det er fastslått. Hvis vi endrer hypotesene kan det jo gå i null. Ekvator må nok evakueres. Ja, men da bør vi kjøre en duplikatrenser først. Det grenser ved Sulitjelma. Ekvatueres? zing. Dagens. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Se på den fine effekten som kommer på quoten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen som har lyst på svovelstikker? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sier ikke #3 noe om unødvendig quoting? Ellers er det jo bare å dra seg ned i arkivet av testposter om en ønsker å se hvor mange quoter man kan lage. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Nei, det er fastslått. Hvis vi endrer hypotesene kan det jo gå i null. Ekvator må nok evakueres. Ja, men da bør vi kjøre en duplikatrenser først. Det grenser ved Sulitjelma. Kjelde: nn.wikipedia.org Endret 2. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ekvatueres? zing. I lol'd.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Får vel ta meg litt kjøttkaker istedet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen som har lyst på svovelstikker?Minner meg om historien "piken med svovelstikkene". Så lenge jeg kan huske har jeg irritert meg over at hun ikke laget seg et bål, jeg nekter å tro at det ikke var noe som helst brennbart i området hun befant seg i. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen som har lyst på svovelstikker? Jo, men jeg ga alle til kjemilærern... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Får vel ta meg litt kjøttkaker istedet. Jævla dumt så tidlig på morran da. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Får vel ta meg litt kjøttkaker istedet. Jævla dumt så tidlig på morran da. Nå må man ikke glemme kvantefysikken i volumet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Får vel ta meg litt kjøttkaker istedet. Jævla dumt så tidlig på morran da. Nå må man ikke glemme kvantefysikken i volumet. Endret 2. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hun gikk jo forbi flere trehus, bl.a. Jenta kunne godt vært litt kreativ ja. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har hele kafeen røyka hasj eller noe i dag...? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg og. Viskelæret er helt ødelagt. Får vel ta meg litt kjøttkaker istedet. Jævla dumt så tidlig på morran da. Nå må man ikke glemme kvantefysikken i volumet. *Ødelegge* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvem ellers? Jeg er "Herman" på bildet, hvis du så det. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg