Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skal bedrive kvelden med drikking og hor, så skal jeg på jobb kl 22. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 JEG FIKK NUMMER 10000 I TELLETRÅDEN! SUCK ON THAT. kilde? Lekeplassen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skal bedrive kvelden med drikking og hor, så skal jeg på jobb kl 22. Sånn at du kommer akkurat passe full til jobb? Helmaks! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 JEG FIKK NUMMER 10000 I TELLETRÅDEN! SUCK ON THAT. kilde? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13241124 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er umogleg å velje eit land av dei mange u-landa som finnast! D: Ueland har jeg jo sagt. Bish, STFU. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Endret 2. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. En klar turbulens vil nok få ting på kjør. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Nei, det er fastslått. Hvis vi endrer hypotesene kan det jo gå i null. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Heisann, kom på en idè nå. La oss lage verdens lengste quote! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Nei, det er fastslått. Hvis vi endrer hypotesene kan det jo gå i null. Ekvator må nok evakueres. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eid, Prophet Meg..? o_O Hvem ellers? Nå skjønner jeg ingenting, jeg... Tror det er majones. Ja, men da vil den jo ikke ende opp på samme sted. I følge §5 skal den ikke undertegnes. hei Ikke nødvendigvis. For den er ikke tilrettelagt provinsen enda. Fotosyntese er det ihvertfall ikke. Nei, det er fastslått. Hvis vi endrer hypotesene kan det jo gå i null. Ekvator må nok evakueres. Ja, men da bør vi kjøre en duplikatrenser først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg